مدیرآبفار شهری شهرستان بافت گفت: مشکل تیرگی آب آشامیدنی شهر بزنجان درشهرستان بافت رفع شده و صبح امروزتمامی مناطق شهرآب شفاف و کاملا بهداشتی است.

اکبرقلیچ پورمدیرآبفارشهری شهرستان بافت در پیگیری خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، گفت: با تلاش نیرو‌های شبکه آب آشامیدنی شهری شهرستان بافت مشکل شبکه شرب بزنجان حل و تیرگی آب رفع شد.

قلیچ پورافزود: به دلیل شٌکی که به شبکه آب شرب بزنجان وارد شده بود مدت زمانی محدود رنگ آب تیره شده بود و این موضوع ناشی از ذراتی بود که در شبکه از قبل موجود بوده است و با ورود آب سالم و پرفشار برطرف شد.

او تصریح کرد: برای اقدام عملیاتی در بهسازی یا تعمیرات شبکه از قبل اطلاع رسانی انجام می‌شود، اما برای موضوع شهر بزنجان به دلیل اقدام اضطراری و عملیاتی شهرداری زمانی برای اطلاع رسانی نداشتیم که دراین خصوص مردم کمی دچار گله مندی ونارضایتی شدند.

مدیرآبفار شهری شهرستان بافت افزود:اینگه گفته شده است تیرگی آب در شهر بزنجان مربوط به مدت زمان سه روز بوده است، واقعیت ندارد و تنها در فرصت و زمانی محدود این اتفاق افتاده که خوشبختانه صبح امروز این مشکل برطرف شده است.

او اظهار کرد: طبق بازدید که امروز از منطقه بزنجان داشتیم درتمامی مناطق آب شرب سالم درشبکه جریان دارد وهیچ نقطه‌ای از شهردرگیر آلودگی یا تیرگی آب شرب نیست.

شهر بزنجان درفاصله ۸ کیلومتری از مرکز شهرستان بافت واقع شده است و ۱۸۰۰ مشترک آب شرب دارد.

انتهای پیام /ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار