محمد شیبانی رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری یزد گفت: این سازمان آمادگی دارد تا با سرمایه گذاری در واحد‌های تولیدی استان نسبت به ارتقا یا ایجاد خط تولید ماسک‌های بهداشتی اقدام کنند.

محمد شیبانی رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، با  اعلام آمادگی سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری یزد برای مشارکت در تولید ماسک، گفت: این سازمان آمادگی دارد تا با تزریق سرمایه به شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی استان نسبت به ارتقا یا ایجاد خط تولید ماسک‌های بهداشتی اقدام کنند.

او با بیان اینکه سازمان سرمایه گذاری به مسئولیت‌های اجتماعی واقف است، افزود: این اقدام با هدف تامین لوازم بهداشتی مورد نیاز مردم صورت می‌گیرد و شهرداری یزد نگاه درآمدی به آن ندارد.

شیبانی ادامه داد: در اولویت اول آمادگی داریم با واحد‌های فعال و مرتبط با این حوزه وارد مشارکت شویم و در صورتی که تقاضایی نباشد، این امکان وجود دارد تا برای تاسیس واحدی جدید برای تولید ماسک اقدام کنیم.

رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری یزد با تشریح نحوه مشارکت این سازمان با شرکت‌های تولیدی، بیان کرد: خرید تجهیزات مورد نیاز، تامین نقدینگی برای تهیه مواد اولیه و حقوق پرسنل از جمله مواردی است که در این خصوص مطرح می‌شود.

شیبانی صریح کرد: اقلام تولید شده با توافقاتی که در ابتدا با شرکت‌های تولید صورت می‌گیرد در بین نیازمندان و جامعه هدف از پیش تعیین شده از سوی شورای اسلامی شهر و شهرداری یزد توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار