حسینی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

قوه قضائیه در بحث مبارزه با فساد کارنامه خوبی دارد

عضو شورای مرکزی ائتلاف نیرو‌های انقلاب گفت: قوه قضائیه در مبارزه با فساد کارنامه نسبتا خوبی دارد، اما اینکه دولت چقدر در این زمینه فعال بوده جای سوال است.

قوه قضائیه در بحث مبارزه با فساد کارنامه خوبی داردسید محمد حسینی عضو شورای مرکزی ائتلاف نیرو‌های انقلاب در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص عملکرد دولت در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب گفت: صاحب‌نظران، اندیشمندان، و اساتید در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب بحث‌های زیادی را انجام دادند، همچون صداوسیما که نشست‌هایی داشته و مطابق با صحبت‌هایی که شده این مسئله را تبیین کرده، اما به نظر می رسد که دستگاه‌های اجرایی و مسئولان هنوز به طور جدی وارد میدان نشده اند و طرح و برنامه‌ای عملیاتی برای این بیانیه در نظر نگرفتند.

او ادامه داد: البته این موضوع باید مطالبه جامعه باشد به ویژه نسل جوان. دولت، مجلس و شورای حل اختلاف فرهنگی و دیگران درباره این موضوع نظرات خود را بیان کرده و در نظر بگیرند که برای اجرایی شدن توصیه‌های هفت‌گانه رهبری چه اقداماتی را می توان انجام داد.

عضو شورای مرکزی ائتلاف افزود: امیدواریم که حالا در این مجلس جدید اهتمام جدی تری به این بیانیه صورت بگیرد. برای مثال یکی از توصیه‌های رهبری در این بیانیه مبارزه با فساد است. قوه قضائیه در این باره کارنامه نسبتا خوبی را دارد، اما اینکه دولت چقدر در این زمینه و برای حل مشکل فساد فعال بوده و یا چرا افرادی را منصوب کردند که خود منشا اخلال در امور اقتصادی شدند، یک سوال جدی است. هر چند تاکنون تعدادی از آن‌ها بازداشت شدند، اما چرا مجلس نظارت دقیق نداشته که با این چنین افراد متخلفی برخورد کند؟

دبیرکل کانون دانشگاهیان اظهار کرد: در بخش صلاحیت کاندید‌های انتخاباتی متوجه شدیم که تعدای از نمایندگان بخاطر مشکلات مالی تایید صلاحیت نشدند و این ذی بند مجلس شورای اسلامی نیز نیست و باید ناظران خودشان افراد منزهی باشند که به طور جدی نظارت کنند و همه بارِ مبارزه با فساد تنها بر دوش دستگاه قضائی نباشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۱۰ فروردين ۱۳۹۹
مجلس ترکیه سربازی رو از ۱۲ ماه به ۶ ماه کاهش داده ولی سربازی در ایران دو سال است و مجلس هیچ قدمی برای رفاه حال سربازان بر نمیداره اصلا این قشر مظلوم فراموش شده ستند!
چرا تو ایران همه به دنباله سو استفاده کردن از همن؟ از ترکیه یاد بگیرید، چرا فقط به فکر منافع خودتانید، پس مردم چی؟
دو سال سربازی که چی؟ سرباز میخواین استخدام کنید هم اشتغال زایی کردید هم به حق کسی اجهاف نکردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۱۰ فروردين ۱۳۹۹
چرا کسانی که در این مملکت پست دارند همان زمان که پست دارند ازین حرفا نمیزنند؟ اون موقع که پست داشتند دولت همه چیز تمام بود حالا که بیرون از دولت هستند شروع میکنند به نقد و انتقاد!
مردم از همه شما خسته شدند.جمع کنین این رفتارای مسخره رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۲ ۱۰ فروردين ۱۳۹۹
کدوم کارنامه ؟؟؟!!!

مافیا بنجل سازی خودرو هر روز بدتر از دیروز جولان می دهد و آقازاده همچنین و قاتل عمد را هم تبرئه می کنند
محمدعلی نجفی وزیر اصلاحات را میگم
آقا سید حالا شما کدوم معجزه را از ایشون دیدی بگو ما هم ایمان بیاوریم
آخرین اخبار