مدیر عامل منظر و فضای سبز شهرداری کرمان گفت: برای زیباسازی شهر کرمان قبل ازنوروز بیش از سیصد کارگر در قالب ۶ تا ۷ شرکت خصوصی مشغول به کارهستند.

یدالله علیزاده مدیر عامل منظر و فضای سبز شهرداری کرمان درپاسخ به پیگیری خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، درخصوص در معرض خطر بودن کارگران شهرداری در سطح شهر گفت: با توجه به اینکه ۷ شرکت خصوصی باسازمان منظر و فضای سبز شهرداری کرمان همکاری دارند هرکدام ۴۰ تا ۵۰ نیرو دارند که مجبورند فعالیت داشته باشند.

علیزاده افزود: با توجه به خرید گل برای زیبا سازی فضای شهر و لزوم کاشت در زمان تعیین شده فعالیت کارگران به ناچار بایستی ادامه یابد.

او بیان داشت: گل‌هایی که خریداری شده باید به منظور جلوگیری از خسارت به شهرداری کاشته شود اما ناظرین ما بر روند کاشت نظارت دارند.

او در پاسخ به اینکه آیا نظارت بر رعایت بهداشت و موارد پیشگیری از کرونا را نیز دارند؟ تصریح کرد:از امروز بر طبق پیگیری گروه خبری باشگاه خبرنگاران، یقینا چندین مکاتبه با شرکت‌های طرف قرار داد انجام خواهد شد و آنان را موظف خواهیم کرد دستکش، ماسک و ملزومات ضدعفونی را دراختیار کارگران قراردهند تا شاهد اتفاقی برای این کارگران نباشیم.

علیزاده بیان کرد: کاهش ساعات کاری کارگران مقدور نیست، اما تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا ادامه کار کاشت گل در منظر شهر کرمان با امنیت کامل بهداشتی صورت گیرد.

طی تماس تلفنی یکی از کارگران شهرداری کرمان مبنی بر نبود شرایط بهداشتی در سطح شهر و فعالیت در فضای عمومی بدون ملزومات بهداشتی این موضوع را از طریق یدالله علیزاده مدیر عامل منظر و فضای سبز شهرداری کرمان پیگیری کردیم و قرار شد طی مکاتبه با شرکت‌های طرف قرار داد این امکانات تامین و در اختیار کارگران قرار داده شود.

انتهای پیام /ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار