رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه بر استفاده حداکثری از توان واحد‌های صنعتی در تولید محصولات بهداشتی و ضدعفونی و ماسک تاکید کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محسن دارابی؛ رییس سازمان صمت استان با اشاره به شیوع ویروس کرونا وتاکید بر رعایت مسایل بهداشتی همشهریان گفت : بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده با معاونت غذا ودارو، از ظرفیت تعدادی از واحد‌های تولیدی به منظور تولید ماسک و دستکش یکبار مصرف استفاده شده و تغییراتی در خطوط تولید به وجود آمده که در حال حاضر با حداکثر توان در حال تولید هستند. برای تولید از توان حاکثری بهره میگیریم

او گفت : انبار‌های استان مملو از کالا‌های اساسی و مورد نیاز مردم است و جای نگرانی برای تامین مایحتاج مردم وجود ندارد.

دارابی افزود: شرکت سپید میثم با تولید روزانه ۶ تن انواع نایلون و نایلکس قادر به تولید ۲۰۰ هزار جفت دستکش نایلونی یکبار مصرف در روز است و همچنین شرکت ابزار سازان درمانگر با تغییراتی که در خط تولید خود به وجود آورده، می‌تواند نیاز استان را در زمینه ماسک برآورده نماید.

حاتمی؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه نیز در این بازدید بر توزیع مناسب اقلام بهداشتی در شبکه توزیع تاکید کرد و افزود: واحد‌های تولیدی باید در این زمینه ضمن همکاری با دستگاه‌های نظارتی استان، محصولات خود را در سطح عرضه به دست مصرف کننده واقعی برسانند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه در ادامه افزود: درج قیمت بر روی کالا‌های بهداشتی از سوی واحد‌های تولیدی، کار نظارت بر بازار این کالاهارا برای بازرسان آسان خواهد کرد، بنابراین مدیران واحد‌های تولیدی باید قیمت مصرف کننده را بر روی کالا‌های خود درج نمایند.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.