رئیس اتاق اصناف بوشهر گفت: فروشگاه‌های عرضه مایحتاج ضروری مردم تعطیل نمی‌شوند و مشکلی در زمینه تامین و عرضه این کالاها نداریم.

فروشگاه‌های عرضه مایحتاج ضروری مردم تعطیل نمی‌شوندبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مصطفی گراشی رئیس اتاق اصناف بوشهر بیان کرد: شایعه تعطیلی فروشگاه‌های عرضه نیازهای ضروری مردم مانند میوه و تره‌بار صحیح نیست. همه اقلام مورد نیاز مردم به فراوانی در استان وجود دارد و اگر لازم باشد از استان‌های دیگر هم تامین می‌کنیم.

او به مردم اطمینان داد که مشکلی برای تامین اقلام مورد نیاز آن‌ها در استان وجود ندارد، می‌توانند مانند قبل نیازهای روزانه خود را تامین کنند و نباید از این بابت نگران باشند.

رئیس اتاق اصناف بوشهر همچنین گفت: جلسه ستاد بحران استان امروز تشکیل می‌شود تا با توجه به نزدیکی به نوروز، نحوه عرضه کالاهای مورد نیاز مردم مشخص شود.

گراشی عنوان کرد: نشست ستاد تنظیم بازار هم برگزار خواهد شد تا مراکز عرضه اقلام مورد نیاز مردم در شب عید مانند مرغ، گوشت، شیرینی و آجیل و نحوه عرضه آن‌ها مشخص شود که به اطلاع مردم رسانده می‌شود.

او همچنین با قدردانی از بازاریان برای تعطیلی کسب و کار خود به منظور پیشگیری از انتقال ویروس کرونا، گفت: در شهر‌هایی مانند برازجان و گناوه بیش از دو هفته است که بازار‌ها به جز میوه و تره‌بار تعطیل هستند و در دیگر نقاط هم یک هفته است که بازار تعطیل است.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.