فرماندار مشهد در پیامی گفت: سفر خود به شهر مشهد مقدس در آستانه سال نو را با نذر سلامتی خود و خانواده محترمتان به تعویق اندازید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ، در متن پیام محمد رضا هاشمی فرماندار مشهد آمده است:

هموطنان عزیز، عاشقان، شیفتگان و زوار محترم آقا علی ابن موسی الرضا (ع))

صحن و سرای ملکوتی آقا علی ابن موسی الرضا (علیه آلاف التحیه و الثنا) همیشه به روی عاشقان و زوّار آنحضرت باز و گشوده بوده و ملجا و پناهگاه مشتاقان و مرهم و میزبان دل‌های شما دلبستگان به خاندان عصمت و طهارت است.

همانطور که مستحضرید، متاسفانه امسال با شیوع ویروس منحوس کرونا و الزام به اتخاذ تمهیدات بهداشتی و پرهیز از حضور در اجتماعات و به ویژه سفر بعنوان یک راهکار مهم برای غلبه بر آن از طرفی و تصمیم مبتنی بر خیر و صلاح ملت شریف ایران مبنی بر لغو سفر نوروزی رهبرعزیز و فرزانه انقلاب برای ایراد فرمایشات همه ساله شان در سرای ملکوتی آقا علی ابن موسی الرضا (ع) که توسط دفتر معظم له اعلام گردید و متعاقبا لغو برنامه‌های ویژه تحویل سال نو توسط تولیت محترم آستان قدس رضوی از طرف دیگر، گویای عمق ماجرا و اهمیت موضوع سلامت مردم ایران اسلامی است.

با وجود آمادگی و اشتیاق ستاد اجرایی تسهیلات استان وشهرستان در استقبال از مسافران نوروزی و اتخاذ تدابیر لازم از ماه‌ها قبل، اینجانب به عنوان خادم و خدمتگزار شما هموطنان بزرگوار، از یکایک شما عزیزان عاجزانه خواهشمندم سفر خود به شهر مشهد مقدس در آستانه سال نو را با نذر سلامتی خود و خانواده محترمتان به تعویق انداخته و در فرصت‌های بعدی (پس از ریشه کن شدن ویروس کرونا) به پابوسی امام رئوف و مهربان تشریف فرما شوید.

بی تردید به مدد و دعای شما هموطنان عزیز، مردم شریف مشهد مقدس، تلاش شبانه روزی کادر پرتلاش وخدوم پزشکی، همه دلسوزان، مدیران، کارکنان استان و شهرستان بزودی این بیماری ریشه کن خواهد شد و ما نیز بعنوان خادمان شما با افتخار و با امکاناتی ویژه و با فراغ بالی گسترده تر، آماده پذیرایی و میزبانی از شما عاشقان آنحضرت خواهیم بود.

وعده دیدار ما؛

بزودی در مراسم شکرگذاری ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا در حرم مطهر رضوی



انتهای پیام//م. م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.