فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زابل گفت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا در این شهرستان و با هدف حفظ سلامت شهروندان تمامی دستگاه‌های عابر بانک و مکان‌های پر تجمع به صورت مداوم ضدعفونی می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سرهنگ پاسدار موسی سنچولی  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زابل اظهار داشت: گروه‌های جهادی متشکل از جوانان و بسیجیان انقلابی در راستای مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا برای رفع مشکلات مربوط به این ویروس وارد عمل شده‌اند.

وی ادامه داد: گروه‌های جهادی با همکاری برخی ادارات در تامین مواد ضدعفونی کننده فعالیت خود را در مکان‌های پر تردد آغاز کرده و تمامی دستگاه‌های عابر بانک، بازار، مطب پزشکان، داروخانه‌ها و مکان‌های پر تجمع شهر زابل را به صورت مداوم ضدعفونی می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زابل بیان کرد: با توجه به اهمیت سلامت شهروندان، بسته‌های بهداشتی شامل دستکش، مواد ضدعفونی کننده و ماسک به خانواده‌های نیازمند اهدا شده است.

وی اظهار داشت: همچنین بسته‌های معیشتی سپاه در بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده تا شهروندان تا حد امکان از منازل خود خارج نشوند.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: کرونا ویروس ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار