دبیر کل سازمان جهانی بهداشت با انتشار ویدئویی مردم جهان را برای شرکت در چالش جدید مقابله با ویروس کرونا دعوت کرد.

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،  کووید ۱۹ از خانواده کرونا ویروس‌ها حالا دیگر طبق اعلام سازمان جهانی بهداشت یک پاندمی خوانده شده است. این روز‌ها موج کرونا هراسی بر تمام جهان سایه افکنده و افراد در سراسر جهان با قرنطیه خود در خانه‌هایشان، منتظر ریشه کن شدن این بیماری فراگیر هستند.

تاکنون افراد زیادی در دنیا بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده و هزاران نفر همچنان با آن دست به گریبانند. دانشمندان و کارشناسان جهان از همان ابتدای شیوع آن به دنبال راه درمانی برای کووید ۱۹ بوده و تاکید آن‌ها در حال حاضر بر رعایت نکات بهداشتی به عنوان تنها راه مقابله با این ویروس است که یکی از مهمترین آن‌ها شست‌وشوی مرتب دست‌ها با آب و صابون است. این موضوع تا حدی جدی است که سازمان جهانی بهداشت ضمن تاکید بر تلاش مضاعف کشورها، سعی دارد به هر طریر ممکن با آگاه سازی و راه اندازی چالش‌های مختلف مردم جهان را به خودمراقبتی تشویق و دعوت کند.


بیشتر بخوانید: سازمان جهانی بهداشت: کرونا به سطح همه‌گیری جهانی رسیده است/ تقدیر از تلاش‌های ایران در مواجهه با کرونا


در همین رابطه تدروس دبیر کل این سازمان با انتشار ویدئویی از خود در حال شست‌وشوی دستهایش، چالش جدیدی را به راه انداخته و افراد را برای پیوستن به این چالش دعوت می‌کند. عنوان این چالش شست‌وشوی صحیح دست‌ها و هدفش آموزش این امر به مردم است؛

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
چالش مالش نميخواد
هر كاري چينيا كردن همونو همه بايد بكنن
آخرین اخبار