موج جدید بارشی از عصر امروز تا ظهر یکشنبه کردستان را در بر می گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، خه بات قمری گفت:طبق بررسی نقشه‌ها و خروجی مدل‌های هواشناسی از ظهر امروز تا ظهر یکشنبه استان در دامنه سامانه بارشی قرار خواهد گرفت و در این مدت شاهد آسمانی ابری، در بعضی ساعات رگبار باران با احتمال وقوع رعدو برق، در ارتفاعات بارش باران و برف، وزش باد و در برخی نقاط مه و کاهش دید خواهیم بود.

او افزود:میزان بارش‌ها در نیمه غربی و جنوبی استان (کامیاران، مریوان، اورانانات، سروآباد، بانه) حدود ۲۰ تا ۳۰ میلی متر و در دیگرنواحی حدود ۵ تا ۱۵ میلی متر پیش بینی می‌شود.

قمری بیان کرد:از ظهر یکشنبه تا سه شنبه بارش‌ها در نواحی غربی استان به صورت پراکنده و در دیگرنواحی به صورت احتمالی و ضعیف خواهد بود.

کارشناس هواشناسی کردستان گفت:همچنین با در نظر گرفتن موقعیت کم فشار طی فردا روی چشمه‌های گردو غبار عراق و سوریه امکان خیزش گردو خاک و انتقال بخشی از آن به مناطق غربی و جنوبی استان طی روز شنبه و صبح یکشنبه وجود دارد.
او یادآورشد:از لحاظ دمایی نیز طی چند روز آینده دما‌ی حداقل تغییرات چندانی ندارد، ولی دمای حداکثر فردا ۳ تا ۵ درجه نسبت به امروز کاهش خواهد داشت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.