به تازگی مسئولین برگزار کننده مراسم ۲۰۲۰ CinemaCon اعلام کردند که این مراسم به دلیل شیوع کرونا برگزار نخواهد شد.

مراسم CinemaCon  لغو شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شیوع کرونا در جهان به بزرگ‌ترین دغدغه کشور‌ها تبدیل و این ویروس باعث تعطیلی شرکت‌ها و مراسمات بسیار بزرگی در جهان شده است. یکی از بزرگ‌ترین مراسماتی که هر ساله در حوزه فیلم و تئاتر برگزار می‌شود و تقریبا تمامی سازندگان بزرگ فیلم و سریال در آن حضور دارند مراسم CinemaCon است. مراسم امسال CinemaCon قرار بود از ۳۰ مارس تا ۲ آوریل برگزار شود، اما با شیوع کرونا، برگزارکنندگان این مراسم اعلام کردند که برگزاری مراسم مذکور تا تاریخ نامعینی به تاخیر افتاده است.

یکی از مسئولان اصلی برگزار کننده این مراسم در این باره اعلام کرده است:" بهار هر سال بسیاری از سازندگان فیلم و سریال‌ها، برای معرفی فیلم‌های خود به لاس وگاس که محل برگزاری مراسم CinemaCon است می‌آمدند، اما امسال به دلیل شیوع کرونا و ممنوعیت سفر از اروپا به آمریکا، این مراسم تا تاریخ نامعلومی به تاخیر افتاده است. "

مراسم CinemaCon  لغو شد

به این ترتیب سازندگان بزرگ فیلم و سریال نظیر Focus Features، Lionsgate، Neon، Paramount، Universal، Disney و Warner Bros باید به دنبال جایگزینی برای این مراسم باشند تا بتوانند در آن از محصولات جدید خود پرده برداری کنند. مراسم CinemaCon آخرین مراسمی است که تا الان خبر لغو شدن آن در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ پیش از این نیز مراسم SXSW آمریکا که به فیلم و سریال مربوط می‌شود نیز لغو شده بود. از دیگر مراسمات لغو شده به دلیل شیوع کرونا نیز می‌توان به مراسمات شرکت‌های سازنده بازی و یا تلفن‌های همراه اشاره کرد که بخش عمده‌ای از آن‌ها ترجیح دادند مراسم خود را به صورت آنلاین برگزار کنند.


بیشتر بخوانید: احتمال لغو نمایشگاه E3 امسال به علت شیوع کرونا


با این حال باید منتظر بود و دید که آیا شرکت‌های حاضر در مراسم CinemaCon تصمیم به برگزاری مراسم آنلاین برای معرفی ساخته‌های جدید خود خواهند گرفت یا باید تا زمان گرم شدن هوا یعنی فصل تابستان منتظر ماند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.