به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، طرح ملاقات ممنوع در کلیه مراکز بهزیستی چهرمحال و بختیاری اجرا می‏‌شود.

ملاقات در مراکز بهزیستی ممنوع شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، معصومه محمدی سرپرست بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، مراکز شبانه روزی بهزیستی پذیرش جدید ندارد و در مواقع اضطراری افراد بی سرپرست و فاقد خانواده با نظر دادستان موقتاً پذیرش و بعد از آن قرنطینه می‌شوند.

او افزود: در صورت منفی بودن جواب آزمایش، افراد به صورت دائم پذیرش خواهند شد.

محمدی اضافه کرد: افراد بی‌سرپرست، بد سرپرست و خانواده‌هایی که در نگهداری مددجویان مشکلات دارند در مراکز نگهداری می‌شوند، اما ملاقات آنان ممنوع است.

او با اشاره به ضدعفونی کردن روزانه مراکز شبانه روزی، ادامه داد: استفاده از ماسک، دستکش و موادضدعفونی کننده در این مراکز الزامی می‌باشد.

محمدی با بیان اینکه در صورتی که یکی از پرسنل علایم سرماخوردگی و آنفولانزا داشته باشند باید نیروی جدید جایگزین گردد، گفت: دوره آموزشی پیشگیری کرونا ویژه پرسنل سازمان برگزار شده است.

سرپرست بهزیستی چهارمحال و بختیاری با بیان وجود ۱۶ مرکز شبانه‌روزی در استان، افزود: حدود ۹۵۰ معلول، بیمار روانی و سالمند در آن نگهداری می‎شود.

او اظهار داشت: ۱۹ مرکز ترک اعتیاد با حدود یکهزار مددجو در استان وجود دارد که کلیه اقدامات برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا در این مراکز اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار