لرستان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: اصناف پُرتقاضا همچون روال گذشته به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  محمدرضا صفی‌خانی اظهار کرد: شایعه تعطیلی تمامی اصناف به هیچ عنوان صحت ندارد و یک امر خلاف واقع است.

وی ادامه داد: در ستاد مقابله با بیماری کرونای استان تعطیلی اصنافی که در شرایط کنونی فعالیت آن‌ها چندان تاثیرگذار نیست مورد بررسی قرار گرفت.

صفی‌خانی با اشاره به اینکه اصناف پرتقاضا به هیچ عنوان تعطیل نخواهد شد، افزود: اصنافی که اقدام به عرضه کالا‌های خدماتی، اساسی، لوازم بهداشتی، مواد غذایی و سایر کالا‌های مورد نیاز مردم می‌کنند به صورت مستمر و همچون روال سابق به فعالیت خود ادامه می‌دهند و هم استانی‌ها هیچگونه نگرانی در این راستا نداشته باشند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان تاکید کرد: هیچگونه تصمیمی بر تعطیلی تمامی اصناف گرفته نشده و مردم همچون روال سابق می‌توانند کالا‌های مورد نیاز خود را از واحد‌های صنفی همچون نانوایی‌ها، قصابان، مرغ فروشان، فروشگاه‌های بزرگ، خواربار فروشان و سایر رسته‌های صنفی پرتقاضا تهیه کنند.

وی بیان کرد: با تمهیدات اندیشیده شده کمبود کالایی در سطح استان وجود ندارد و مردم می‌توانند کالا‌های مورد نیاز خود را همچون روال گذشته تهیه کنند. کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم برای روز‌های پایانی سال به صورت مستمر تهیه، ذخیره‌سازی و توزیع خواهد شد و کمبودی در این راستا نیز نداریم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: ۲۸۰ تن مرغ منجمد، ۲۸۰ تن گوشت منجمد و ۸۰۰ تن برنج با همکاری جهاد کشاورزی استان تامین و در مراکز هدف اعم از فروشگاه‌های زنجیره‌ای و فروشگاه‌های بزرگ و سایر مراکز توزیع می‌شود.

صفی‌خانی اضافه کرد: همچنین ۳۰۰ تن برنج دیگر نیز در روز‌های آینده تامین و در بازار استان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/د

برچسب ها: صنعت ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.