سخنگوی وزارت خارجه کشورمان گفت: کارآمدترین و شجاع‌ترین کادر درمانی جهان را داریم و نیازی به پزشک آمریکایی نداریم.

به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه در صفحه توئیتر خود نوشت: بهترین، کارآمدترین و شجاع‌ترین کادر درمانی جهان را داریم و نیازی به پزشک آمریکایی نداریم.

بجای دلسوزی ریاکارانه و فخرفروشی مشمئز کننده تروریسم اقتصادی و درمانی را متوقف کنید تا دارو و تجهیزات پزشکی به کادر درمانی و مردم ایران برسد. ضمنا، مردم آمریکا را هم دریابید!

ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز پنجشنبه در حاشیه دیدار با نخست وزیر ایرلند گفت که «ما بهترین پزشکان جهان را داریم و به ایران پیشنهاد کمک داده ایم»

بهترین کادر درمانی جهان را داریم/نیازی به پزشک آمریکایی نداریم

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۹:۲۰ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
نامردهای امریکایی کرونا رو ایجاد کردند حالا میگن بهترین پزشکها رو داریم کمک میخواید؟؟؟ منظورشون اینه که چرخه کشتن مردم رو تکمیل کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
آمریکایی ها و اروپایی ها و انگلیس، در کنار کمک هایی که می خواهند به سایر کشورها داشته باشند، می خواهند ویروس و بدافزار و موارد تخریبی را به کشورها منتقل کنند و در واقع، پشت پرده همه اینها، بازی کثیف سیاسی خودشان را دنبال می کنند، همانطور که در تجهیزات اتمی خریداری شده ایران توسط اروپا، داخل آنها، بمب حرارتی کار گذاشته بودند و پس از انفجار یکی و با تحقیق بقیه، ایران دست آنها را خواند.
دل آنها برای ملت ما نسوخته، کمک انسانی آنها را نخواستیم،‌اگر راست می گویند تحریم ها را بردارند
آخرین اخبار