فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه دشمنان همواره چشم طمع به کشورمان داشته‌اند، گفت: جانفشانی و از خودگذشتگی شهدا دشمنان را از دستیابی به اهدافشان ناامید و مایوس ساخت.

شهدا به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،سردار علی اکبر جاویدان در دیدار با جمعی از خانواده‌های معظم شهیدان به مناسب بزرگداشت روز شهدا، با تقدیر از حماسه آفرینی شهدای گلگون کفن،  گفت: خون مطهر شهدا ضامن اقتدار و بالندگی جمهوری اسلامی است.

او با بیان اینکه تا زمانی که فرهنگ و تفکر شهادت در جامعه جاری است، دشمنان هرگز کاری از پیش نخواهند برد، گفت: ۴۱ سال است حربه و دسیسه دشمنان علیه کشورمان به جایی نرسیده چرا که عشق به شهادت در میان سربازان ولایت موج زده است.

سردار جاویدان بیان کرد: امروز جمهوری اسلامی به برکت وجود شهدا به قدرتی بزرگ در دنیا تبدیل شده و به برکت وجود رهبر فرزانه انقلاب روز به روز بر اقتدار و عظمت آن افزوده می‌شود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه با تجلیل از صبر و استقامت زینب گونه مادران و همسران شهدا، گفت: اجر و پاداش آنها در نزد خداوند متعال کمتر از فرزند و همسر شهید و یا جانبازشان نیست.

او اظهار کرد: بدون تردید مادران و همسران شهدا در موفقیت‌ها و پیشرفت‌های صورت گرفته نقش بسیار مهم و اثرگذاری داشته اند چرا که عزیزشان را راهی جبهه ها و نبرد با دشمنان کرده اند تا از ناموس و کیان این مملکت دفاع کنند.

سردار جاویدان یادآوری کرد: پس از آن هم مادران و همسران شهدا رنج غم و فراغ فرزند و همسر شهید خود را صبورانه تحمل و در برابر همه مشکلات یک تنه ایستادگی کرده اند تا دشمنان نتوانند سوء استفاده ای کنند.

او اضافه کرد: مادران و همسران شهدا نمونه های واقعی صبر و استقامت در جامعه و الگویی تمام عیار برای همه خانواده های مسلمان محسوب می شوند.

خانواده شهیدان "سعید رضایی"، "اکبر نجفی"، فریدون جلیلیان"، "احمدعسگری" و "محمدحسین شیرندی" در پایان این دیدار با دریافت لوح و هدیه مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.