معاون فرماندهی انتظامی بوشهر اعلام کرد ترافیک ورودی این شهر ارتباطی با فعالیت پلیس ندارد و وظیفه این فرماندهی ایجاد امنیت برای مسافران و نیروهای درمانی مستقر در ورودی شهر است که مسافران را تب سنجی می‌کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بوشهر در پی انتشار  تصویری از سوی چند نفر از شهروندان در فضای مجازی با موضوع کم کاری و ایجاد ترافیک از سوی پلیس در ورودی شهر بوشهر، گفت: پلیس هیچ نقشی در ایجاد ترافیک ندارد، و علت ایجاد ترافیک انجام تب سنجی و بررسی وضعیت مسافران از لحاظ ابتلای احتمالی به کرونا از سوی نیروهای درمانی و هلال احمر در ورودی شهر بوشهر است.

سرهنگ طهماسبی با اشاره به اینکه وظیفه پلیس فقط ایجاد امنیت برای مسافران  و نیروهای درمانی است، افزود: تصمیم گیری در خصوص ورود مسافران به شهر، قرنطینه کردن و یا برگشت مسافران وخودر‌وها بر عهده عوامل درمانی مستقر در ورودی شهر است، و بر عهده پلیس نیست.

او  ادامه داد: حضور افراد غیر متخصص باعث ایجاد اختلال و بی نظمی و تاخیر در رسیدگی به امور مربوط شده و خود باعث ترافیک خواهد بود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بوشهر بیان کرد: پلیس با افرادی که باعث اخلال در نظم، تشویش اذهان عمومی و رعب وحشت در جامعه باشند برخورد می‌کند و این افراد تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۰ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
چطور باید بگیم که نگذارین بیان با التماس و خواهش از شمااینکه میخواهیم که کتری بکنید چون واقعا شهرهای استان بوشهر هیچ هیچ امکاناتی ندارن در خصوص کسی که بیمار میشه اصلا امکانات آنچنانی ندارن خواهش میکنیم پیگری کنید خواهش میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۱:۳۲ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
وظیفه دیگه هم دارین شما و اونم امنیت جانی مردم بوشهره . اگه سلامتی مردم بوشهر براتون مهم بود کل مسافرینی که برا عید اومدن و اکثرا برا خوشگذرونی و تعطیلاته رو برمیگردوندین شهراشون ـ ولی کوتاهی میکنین خودتونم ضرر میکنین آتیش اون دامن خودتون هم میگیره