رئیس مرکز بهداشت شوش از استقرار ۵ تیم پایش و غربالگری بیماری کرونا در ورودی‌های این شهرستان با هدف پیشگیری و مقابله با این ویروس خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا میرزایی رئیس مرکز بهداشت شهرستان شوش گفت: از امروز ۵ تیم پایش و غربالگری بیماری کرونا در ورودی‌های شوش در پل حمید آباد، ورودی پارک میراث، پل شهر الوان و سید عباس همچنین چهار راه اصلی ورودی شوش مستقر شده اند و پایش لازم را برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا انجام می‌دهند.

او اظهار داشت: این طرح با همکاری کارشناسان فرمانداری، بسیج، نیروی انتظامی، جمعیت هلال احمر، شبکه بهداشت و درمان و مرکز بهداشت شوش در حال اجرا است و علاوه بر کنترل افراد، آموزش‌های لازم نیز به شهروندان ارائه می‌شود.

میرزایی افزود: افراد قبل از ورود به شهر شوش با دستگاه تب‌سنج لیزری کنترل شده و در صورت داشتن تب بالا یا مشکوک به کرونا، به درمانگاه منتقل می‌شوند.

رئیس مرکز بهداشت شوش از شهروندان خواست قرنطینه خانگی را جدی بگیرند و در منزل بمانند و از سفر‌های غیر ضروری خودداری کنند.

بر اساس تازه‌ترین اطلاعات دریافتی از دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا در خوزستان تا روز پنجشنبه به ۱۵۸ نفر رسیده است که از این تعداد تاکنون ۳۰ نفر فوت کرده‌اند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.