با توجه به افزایش شیوع ویروس کرونا در سطح شهرستان، سپاه بناب با تمامی امکانات خود وارد جنگ با این بیماری خطرناک شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ،صبح امروز با توجه به افزایش شیوع بیماری کرونا در سطح شهرستان سپاه بناب با همکاری تمامی پایگاه‌های بسیج شهرستان، شهرداری و سایر ارگان‌ها در حرکتی خودجوش با تمامی امکانات خود وارد جنگ مستقیم با ویروس کرونا شده و طی برنامه‌ای کار گند زدائی و ضدعفونی کردن تمامی سطح شهرستان را آغاز کردند.

سرهنگ عمران دوستی فرمانده سپاه ناحیه بناب در حاشیه این عملیات گفت: همانطور که از ابتدا گفتیم بسیج در هر برهه زمانی و نیاز کشور لباس رزم خود را تغییر می‌دهد و پس از جنگ نظامی و اقتصادی، حال لباس رزم بهداشت و سلامت برتن کرده و به مقابله با ویروس خطرناک کرونا رفته است.

او تصریح کرد: سپاه تنها یک هدف دارد و آن حمایت از انقلاب و مردم است و حالا که نیاز ملت را جنگ بهداشتی می‌بیند لذا برای صیانت از سلامتی مردم از تمامی امکانات خود استفاده خواهد کرد تا هرچه زودتر این بیماری را نابود کند و امنیت اجتماعی و سلامت را به مردم بازگرداند.

او در خصوص این عملیات بهداشتی گفت: سپاه و بسیجیان با همکاری سایر ارگان‌های مربوطه در گرو‌های جهادی مختلف کار ضدعفونی و گند زدایی تمامی شهرستان را تا زمان نابودی ویروس کرونا ادامه خواهد داد و هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهد کرد، ولی انتظار داریم مردم نیز موضوع را به شدت جدی بگیرند و به توصیه‌های وزات بهداشت بخصوص ماندن در خانه توجه کنند تا وضیعت از حالت عادی خارج نشود.

فرمانده سپاه ناحیه بناب در پایان با تاکید بر اینکه سپاه و بسیج حرف خود را در میدان عمل می‌زنند، گفت: از تمامی مسئولان شهرستان انتظار داریم وارد میدان عمل شوند و کار خود را با برپایی جلسه و ... محدود نکنند چراکه زمان به سرعت در حال گذر است.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.