فرمانده عملیات مدیریت کرونا در تهران گفت: اگر به همین روال پیش برویم ما شاهد تزاید بیماری خواهیم بود و کنترل بیماری کووید ۱۹ سخت می شود

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان علیرضا زالی فرمانده عملیات مدیریت کرونا در تهران اظهار کرد: یکی از اقدامات مهم افزایش اگاهی مردم و استفاده از ظرفیت های نراکز جامع خدمات سلامت و خانه های بهداشت در زمینه شناسایی بیماران است.

او افزود: امروزه ما شاهد تعطیلی بسیاری از مراکز نیستیم البته معتقدم که در هفته آخر سال فعالیت جدی انجام نمی شود اما باید حضور مردم در شهر کاهش پیدا کند.

زالی بیان کرد: ما باید فعالیت ها در سطح عمومی و اداره های تهران به حداقل ممکن برسد اما مراکز خدمات و امدادی مانند پمپ بنزین و آتش نشانی مانند مراکز ارائه دهنده خدمات بهداشتی و درمانی به فعالیت خود ادامه می دهند.

او افزود: اگر به همین روال پیش برویم ما شاهد تزاید بیماری خواهیم بود و کنترل بیماری کووید ۱۹ سخت می شود، برای کنترل بیماری باید مردم از حضور در سطح شهر و اجتماعات بپرهیزند.

او با تاکید بر عدم انجام برخی کارها مانند برگزاری چهارشنبه‌سوری اظهار کرد: جلوی این دست رفتارها که ممکن است سبب افزایش بیماری در هفته پایانی سال شود نیز باید گرفته شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار