فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: یکی از شرکت‌های پخش لوازم پزشکی که اقدام به فروش ضد عفونی کننده کفش به عنوان محلول شوینده می‌کرد شناسایی و پلمب شد.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،سردار ناظری ، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: همزمان با شیوع اپیدمی ویروس کرونا و نیاز به مواد بهداشتی و ضد عفونی کننده، ماموران انتظامی این فرماندهی برخورد با عوامل احتکار را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: در همین رابطه ماموران پایگاه امنیت عمومی شهرستان کرمان با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و حضور میدانی در صنوف توزیع کننده اقلام بهداشتی که این روز‌ها مورد نیاز مردم هستند متوجه شدند، یکی از شرکت‌های پخش لوازم پزشکی، محلول ضدعفونی کننده کفش که یک ماده خطرناک و سمی برای کودکان است را به جای محلول شوینده به مردم می‌فروشد.

سردار ناظری تصریح کرد: در این رابطه ماموران پس از اطمینان از این موضوع با هماهنگی مقام قضائی از این واحد صنفی بازدید کردند که در بازرسی از آن یک هزارو ۱۸ عدد ماده ضد عفونی کننده تقلبی کشف و یک نفر متهم در این رابطه دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار