معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات جانبازان شیمیای سردشت انجام می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، مصطفوی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات جانبازان شیمیایی سردشت، گفت: سلامتی و رفع مشکلات جانبازان و بویژه جانبازان شیمیایی سردشت در اولویت برنامه های استان قرار داد و ما سعی می کنیم نیازهای دارویی و درمانی این عزیزان را در این ایام بصورت ویژه تامین کنیم.

وی ایجاد محدودیت در سفر به سردشت و بازرسی های بهداشتی در ورودی های این شهر، توزیع اقلام بهداشتی در بین جانبازان شیمیایی سردشت ، تامین داروهای مورد نیاز برای این جانبازان ، برنامه ریزی برای احداث نقاحتگاه در این شهرستان و اطلاع رسانی در خصوص ابعاد مختلف بیماری کرونا را از جمله برنامه های استان برای بیماران شیمیایی سردشت در مقابله با بیماری کرونا عنوان کرد.

وی همچنین گفت: با توجه به روند رو به رشد شیوع بیماری کرونا در استان ، از بیماران و بویژه گروه های آسیب پذیر و جانبازان شیمیایی سردشت خواست تا با رعایت بهداشت فردی ، از تردد در بیرون خود داری کرده و بیشتر در خانه بمانند.

وی همچنین از سازمان هی مردم نهاد شهرستان سردشت نیز خواست تا در اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم از نحوه پیشگیری از بیماری کرونا فعالتر عمل کنند.

مصطفوی در پایان از پزشکان و کادر درمانی استان در مراقب از بیماران و مقابله با بیماری کرونا تقدیر کرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.