مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: بیماری کرونا را بحث اول جهان است و پویش نوروز بی سفر راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بیماری کرونا را بحث اول جهان، نه تنها کشور دانست و گفت: پویش نوروز بی سفر راه اندازی شد تا از این طریق به مردم بگوییم در خانه‌های خود بمانند و سفر نروند تا همه به هم جهت جلوگیری از انتقال این ویروس کمک کنیم.

او افزود: دعوت از هنرمندان و فرهیختگان به دلیل نفوذ و توانمندی که در سطح جامعه دارند در این پویش می‌تواند به بهتر برگزار شدن آن کمک بسیاری کند.

سعید رضوانی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان گفت: بخش عمده ای از رسالت آگاهی بخشی و اطلاع رسانی که فرهنگ دوستان دارند ما را برآن داشت که جهت شرکت در پویش نوروز بی سفر از آن ها دعوت کنیم تا بتوانیم از نقطه نظرات و پیشنهادات این دوستان در جهت هرچه بهتر برگزار شدن این پویش استفاده کنیم.

او ضمن تشکر از زحمات محمد جوروند دبیر شورای اطلاع رسانی دولت در خوزستان افزود: امروز خودمراقبتی بهترین راه حل ما است و هرچه امکانات و تجهیزات داشته باشیم تا این اصل رعایت نشود، فایده ای ندارد.

رضوانی خطاب به اصحاب فرهنگ و هنر استان تصریح کرد: دعوت و ندایی که شما به مردم می دهید به ما کمک می کند با کم ترین تلفات ممکن این مسیر را طی کنیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.