بر اساس جدیدترین خبر منتشر از سامسونگ، نسخه مقرون به صرفه گلکسی Tab S6 موفق به دریافت مجوز NCC تایلند شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سامسونگ طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد و هر روز نیز به تعداد افرادی که از محصولات این شرکت استفاده می‌کنند  افزوده می‌شود. این شرکت با تولید محصولات جدید خود توانسته است جای خود را در بازار برای سال‌های زیاد حفظ کند. تولید این شرکت به گوشی‌های هوشمند ختم نمی‌شود و می‌توان تبلت، تلویزیون و موارد دیگری را با نام این شرکت در بازار یافت.

تبلت‌های این شرکت را می‌توان جزو بهترین مدل‌هایی دانست که اکنون در بازار وجود دارند. تبلت‌های سامسونگ با داشتن کیفیت بسیار بالا و عملکرد عالی توانسته‌اند بیشتر از همیشه مردم را راضی نگه دارند. اکنون به تازگی اطلاعاتی از یک نسخه مقرون به صرفه از تبلت‌های بسیار خوب این شرکت منتشر شده است که توجه بسیاری را جلب کرده است.

نسخه مقرون به صرفه تب S6 در راه است

سامسونگ گلکسی تب S6 یک دستگاه بی‌نظیر است اما قیمت بسیار بالایی دارد و می‌توان آن را در دسته تبلت‌های گران‌قیمت قرار دارد. به همین دلیل شرکت سازنده آن تصمیم به عرضه یک مدل دیگر از این دستگاه گرفته است که قیمت پایین‌تری دارد. نام این تبلت جدید و مقرون به صرفه گلکسی Tab 6 Lite خواهد بود. ما تاکنون رندرها و مجوزهای این تبلت را مشاهده کرده‌ایم.

صدور مجور NCC تایلند برای تبلت جدید سامسونگ

اکنون، این دستگاه در پایگاه داده‌های صدور گواهینامه NCC تایلند مشاهده شده است. دستگاه مذکور همانطور که پیشتر نیز دیده شده‌ بود دارای شماره مدل SM-P615 است. جدا از قابلیت اتصال Wi-Fi در تبلت ۲.۴ گیگاهرتزی ، این لیست با هیچ تصویر و مشخصات کلیدی همراه نیست.

سامسونگ Galaxy Tab S6 Lite مجوز NCC تایلند را دریافت کرد

سامسونگ Galaxy Tab S6 Lite مجوز NCC تایلند را دریافت کرد


بیشتر بخوانید: چگونه عمر باتری گوشی خود را افزایش دهیم؟ 


سامسونگ Galaxy Tab S6 Lite مجوز NCC تایلند را دریافت کرد

پیش از این، فهرستی از آژانس صدور گواهی Bluetooth SIG نشان می‌داد که این تبلت از اتصال Bluetooth 5.0 استفاده خواهد کرد. همچنین نتایج منتشر شده از آزمایش بنچمارک سایت Geekbench وجود یک تراشه Exynos 9611 را به همراه ۴ گیگابایت رم و اندروید ۱۰ فاش کرده است که احتمالاً با OneUI 2.0 همراه می‌شود. همچنین انتظار می رود Tab S6 Lite با قلم S با پیکربندی ذخیره سازی ۶۴/۱۲۸ گیگابایت ارائه شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار