رئیس کل دادگستری فارس از مراجعان به دستگاه قضایی خواست تا از مراجعات غیرضروری به مجتمع‌های قضائی استان و شهر شیراز پرهیز کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی رئیس کل دادگستری فارس با اشاره به تأکیدات ستاد مرکزی مقابله با کرونا و مسئولان بهداشتی استان تصریح کرد: در همین رابطه تأکید شده است تا ضمن جلوگیری از ورود افراد غیرمرتبط با پرونده ها، تنها در اوقات رسیدگی تعیین شده افراد مرتبط با هر پرونده اعم از اصیل و وکیل اجازه ورود به مجتمع‌های قضایی استان را داشته باشند.

او افزود: این اقدام به منظور حفظ سلامتی مراجعان و همچنین کارکنان مجموعه و به حداقل رساندن تجمعات و حضور غیرضروری افراد در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس شورای قضایی استان فارس اضافه کرد: تمهیدات لازم برای ارائه و ثبت دادخواست‌ها، شکوائیه‌ها و لوایح مورد نیاز در پرونده‌ها اندیشیده شده و وکلا می‌توانند لوایح مورد نظر را به صورت الکترونیکی از دفتر کار خود ثبت و یا به صورت نمابر به مجتمع‌های قضایی ارسال کنند.

او از برقراری ارتباطات ویدئوکنفرانس بین دادگستری شیراز و زندان به منظور جلوگیری از نقل و انتقالات زندانیان خبر داد و بیان کرد بستر فنی ارتباطات USSD جهت اطلاع رسانی‌های مجازی از پرونده‌ها فراهم شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.