مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز (پنج شنبه ۲۲  اسفند ماه ۹۸) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارقان ۱۴ فقره سرقت در فومن

سرهنگ حمید انساندوست، سرپرست فرماندهی انتظامی فومن از دستگیری دو سارق با ۱۴ فقره سرقت منزل، اماکن خصوصی و دولتی در این شهرستان خبر داد.

او گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل، اماکن خصوصی و دولتی در در این شهرستان، کارآگاهان پلیس آگاهی شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان را در دستور کار خود قرار دادند.

سرپرست فرماندهی انتظامی فومن افزود: ماموران پلیس آگاهی با بررسی صحنه‌های سرقت و تحقیقات میدانی دو متهم این پرونده‌ها و مخفیگاه آن‌ها را شناسایی کردند.

سرهنگ حمید انساندوست با بیان اینکه با هماهنگی مقام قضائی ماموران آگاهی متهمان را دستگیر کردند بیان داشت: متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۴ فقره سرقت منزل، اماکن خصوصی و دولتی در شهرستان فومن اعتراف کردند. گفت:سارقان ۳۹ و ۴۰ ساله با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری ۱۱ متصرف اراضی ملی 

نسرین غزنوی، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آستارا از آزادسازی ۱۷ هزار و ۹۰۰ متر مربع اراضی ملی در بخش مرکزی این شهرستان و دستگیری ۱۱ نفر در این رابطه خبر داد.

او افزود: متخلفان در روستای ویرمونی، اراضی ملی را تصرف کرده بودند و امروز با پیگیری حقوقی، به آزادی زمین‌ها و دستگیری و معرفی متهمان به دادگاه اقدام شد.

وی افزود: پیش از این، ۲۰ هکتار از اراضی ملی آستارا آزادسازی و در راستای حفاظت از درختان جنگلی، ۱۳۱ کوره غیرمجاز زغال در داخل جنگل‌ها تخریب شده بود.

کشف بیش از ۱۸ هزار مواد محترقه در فومن

سرهنگ حمید انساندوست، سرپرست فرماندهی انتظامی فومن گفت: در طرح برخورد با تهیه و توزیع مواد محترقه غیرمجاز و پیشگیری از حوادث ناگوار، ماموران انتظامی این شهرستان ۱۸ هزار و ۹۰ عدد مواد محترقه غیرمجاز را در بازرسی از زمینی متروکه در یکی از روستا‌های فومن کشف و ضبط کردند.

اوبا بیان اینکه کارشناسان ارزش مواد محترقه کشف شده را ۸۰ میلیون ریال برآورد کردند. افزود:صاحب این مواد، ۲ مرد ۴۷ ساله هستند که دستگیر و به مقامات قضایی معرفی شدند.

سرپرست فرماندهی انتظامی فومن از شهروندان خواست، با کنترل رفتار فرزندان خود اجازه ندهند، به کار‌های خطرناک دست بزنند و هرگونه اطلاعاتی در زمینه فروش مواد محترقه را با سامانه ۱۱۰ پلیس گزارش دهند.

انتهای پیام/عط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.