رییس شورای سلامت شهرستان ایذه گفت: تست بیمار باغملکی که به کرونا مبتلا شد در بیمارستان شهدای ایذه، تحت مراقب ویژه قرار گرفت.

حسین لامی زاده فرماندار و رییس شورای سلامت شهرستان ایذهدر گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: تست بیمار باغملکی مشکوک به کرونا در بیمارستان شهدای ایذه، معین شهرستان‌های ایذه، باغ‌ملک و هفتکل مثبت اعلام شد و تحت مراقب ویژه قرار گرفت.

او با بیان اینکه بیمارستان شهدای ایذه، معین شهرستان‌های ایذه، باغ‌ملک و هفتکل است، افزود: این بیمار اهل شهر قلعه تل شهرستان باغملک است و این مسئله خطر احتمال ابتلای افراد بیشتر را در روز‌های آینده زیادتر می‌کند.

رییس شورای سلامت شهرستان ایذه عنوان کرد: تمامی ورودی‌های شهرستان بصورت شبانه روزی پایش شده و تست غربالگری انجام می‌شود تا از ورود گردشگر و موارد مشکوک و مبتلا به کرونا در شهرستان جلوگیری شود.

فرماندار ایذه اظهار داشت: ما هیچ پنهان کاری با مردم نداریم و حافظ جان آن‌ها هستیم و تقاضامندیم به نکات بهداشتی وزارت بهداشت و درمان اهمیت داده و در منازل خود بمانند تا این بحران را پشت سر بگذاریم.

این ویروس که به تازگی با منشا چین پیدا شده یک ویروس ناشناخته است و در حال حاضر تنها راه مقابله با آن رعایت بهداشت فردی و حاضر نشدن در اجتماعات و محافل عمومی است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۰۳ فروردين ۱۳۹۹
چند نفر کشته شد بر اثر کرنا؟
آخرین اخبار