رئیس بیمارستان علی اصغر شیراز با بیان اینکه فارس در شرایط فعلی آرامش قبل از طوفان است، گفت: اگر قرنطینه و محدودیت در استان ایجاد نشود بسیاری جان خود را از دست می‌دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، ابوالفضل درانی نژاد در جلسه رؤسای بیمارستان‌های دولتی و خصوصی فارس که در محل استانداری و با حضور استاندار برگزار شد، گفت: نگران کسب و کار صنوف هستیم، اما واقعیت این است که اگر قرنطینه و محدودیت اعمال نشود، کسی زنده نمی‌ماند که کسب و کاری داشته باشیم.

او با تاکید بر جدی گرفتن شیوع این بیماری، عنوان کرد: امروز پرسنل ما خسته هستند، پس مردم باید در خانه بمانند و اصول بهداشتی را رعایت کنند.

رئیس بیمارستان علی اصغر شیراز ادامه داد: امروز ایران به لحاظ مرگ و میر پس از چین و ایتالیا رتبه سوم را به خود اختصاص داده است و اگر محدودیت‌هایی ایجاد نشود، قطعا آمار مرگ و میر بالا می‌رود.

خالو، رئیس بخش آی سی یو بیمارستان علی اصغر شیراز نیز در ادامه این جلسه عنوان کرد: هر فوتی استان فارس زیر دست بنده بوده است.

او با تاکید بر اینکه اگر مردم جدی نگیرند و رعایت نکنند، از این پس روزی ١٠ فوتی خواهیم داشت، افزود: این بیماری درمان ندارد. لطفا ترس باجا نه بیجا به مردم انتقال داده شود تا بدانند که وضعیت خوبی نداریم.

رئیس بخش آی سی یو بیمارستان علی اصغر شیراز خواستار شد تا شهر باید به حالت نیمه تاریک ى پرچم آن نیمه برافراشته بیرون بیاید.

خالو خطاب به استاندار فارس گفت: بسیاری از مسئولان نمی‌دانند که در چه وضعیتی قرار داریم لطفا مسائل سیاسی را کنار بگذاریم. مردم ما از مدیران خوب تر هستند و این مردم هستند که دارند سیستم فعلی را کنترل می‌کنند.

او تصریح کرد: بسیاری از مدیران فقط آمار را می‌شنوند، اما تا چه زمانی می‌خواهند واقعیات را درک کنند؟ ارائه آمار اصلا زشت نیست بلکه زشت فوت مردم ما در پی این بیماری است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بهناز‌مصطفوی
۰۷:۲۸ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
لطف کنند مسعولین شهر روبهدحالت تعطیل.و به صورت جریمه کردن مردم رو وادار کنند بیرون از منزلشون نیان مسافر از شهرهای دیگه وارد نشوند جان همه مردم شیراز وگروه‌ پزشکان وپرستارها خسته هستند اگر امکان داره بیشتر و با قاطعیت جلو بیرون آمدن گرفته بشه تا کسی آسیب نبینه مردم جدی نگرفتند
Iran (Islamic Republic of)
خ س
۱۳:۵۴ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
فقط ازخدامیخام خودش به داداین ملت برسه,,وخودش حفظ کنه ایثارگرای این مملکتوکه واقعاجان برکف ایستادن دست تک تکشون رومیبوسم وخداقوت میگم به تمامی پرسنلهای کادرپزشکی,,خسته نباشید,,
Iran (Islamic Republic of)
کلثوم کرمیان
۱۸:۰۰ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
به نظرم باید تک تک مسئولان و خیلی های دیگه چند واحد اجباری ویروس شناسی بخونن و با تو جه به خصوصیات عجیب این یکی بفهمند عمق قضیه چیه
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۲:۵۹ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
همین الآن بخاطر عمل اورژانسی همسرم توی بیمارستان خلیلی هستم
ضمن تقدیر از پرسنل زحمتکش ومتعهد این مجموعه بعرض برسونم متاسفانه باتمام تاکیدهایی که در خصوص رعایت نکات ایمنی میشه توی داروخانه بیمارستان حتی یک دونه ماسک وجود نداره بنده‌ خدا فروشنده با یک پارچه برا خودش ماسک درست کرده اونم توی بیمارستان که گفته ميشه اولین مکان رو در انتفال بیماری کرونا داره
وقتي از پرستاران جوبای ماسک شدم گفتند ما خودمان هم روزانه یک ماسک بیشتر سهم نداریم ماسکی که گفته‌ میشه فقط برای دوساعت کاربرد داره
حالا من موندم با این حساب چگونه میتونم رعایت کنم که فردا ویروس رو به خاواده نبرم

کاش بجای این همه آمار ارقام حد اقل بيمارستان ها رو به تجهیزات مقابله با انتقال ویروس مجهز میکردند
آخرین اخبار