اداره کل استاندارد فارس در شرایط فعلی و با توجه به موقعیت کنونی کشور تمهیداتی اتخاذ کرده که نیازی به مراجعه حضوری ارباب رجوع به اداره کل نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیر کل استاندارد فارس گفت: با توجه به اینکه سامانه‌های نظارت اداره کل استاندارد فارس خدمات مورد نیاز واحد‌های تحت پوشش استاندارد را به صورت الکترونیکی ارائه می‌ کنند، مدیران واحد‌های تولیدی از طریق رمز عبور خود تمامی نیاز‌های خود را از طریق سامانه مذکور به اداره کل استاندارد اعلام کرده و پاسخ لازم را دریافت کنند.

رهنما افزود: با توجه به اینکه این سامانه‌ها فعال و در دسترس کاربران است نیازی به مراجعه حضوری ارباب رجوع به اداره کل استاندارد فارس نیست.

مدیر کل استاندارد فارس تاکید کرد: تمامی ارباب رجوعان اداره کل استاندارد فارس بدون نیاز به مراجعه حضوری به اداره کل یا از طریق سامانه‌های یاد شده یا شماره فاکس ۳۶۲۹۰۹۰۰ و یا تماس تلفنی با شماره‌های ۳-۳۶۲۹۰۹۰۱ و ۳۲۲۷۰۱۷۲ و ۳۲۲۹۶۶۱۳ می توانند درخواست‌های خود را مطرح و پاسخ را دریافت کنند.

او افزود: همه همکاران اداره کل استاندارد فارس با آمادگی کامل درخواست‌های رسیده را بررسی و نتیجه درخواست ارباب رجوعان را ازطریق سامانه‌ها و یا تلفن و یا فاکس به اطلاع آن‌ها می‌رسانند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.