مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از ادامه عملیات ضدعفونی پایانه‌های بار و مسافر در بندر امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامعباس بهرامی نیا مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا ضدعفونی کردن پایانه‌های بار و مسافر استان در دستور کار قرار گرفت.

او با بیان اینکه در حال حاضر روزانه ۵۰ هزار تن کالا از مبدأ بندر امام خمینی (ره) به سایر نقاط کشور ارسال می‌شود، بیان کرد: روزانه حدود ۳ هزار راننده وارد پایانه بار بندر امام خمینی (ره) و به همین تعداد نیز کامیون بار از بندر خارج می‌شود.

بهرامی نیا اظهار داشت: در این زمینه، برای ضدعفونی پایانه بندر امام خمینی (ره) به عنوان بزرگ‌ترین پایانه بار کشور در حمل کالا‌های اساسی، تمهیداتی از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در نظر گرفته شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان ادامه داد: علاوه بر ضدعفونی کردن پایانه، سطوح، و سالن‌های اعلام بار طی چند مرحله در روز، پیش از ورود رانندگان به پایانه بندر امام خمینی (ره) دمای بدن آن‌ها به وسیله تب سنج کنترل می‌شود تا در صورت مشاهده مورد مشکوک، امکان مراجعه سریع فرد به درمانگاه مهیا باشد.

این مقام مسئول با اشاره به استقرار خودروی آمبولانس و کارشناسان بهداشت در پایانه بار بندر امام خمینی (ره)، اذعان داشت: با توجه به نزدیک شدن به روز‌های پایان سال، مقدار زیادی کالای اساسی وارد کشور می‌شود که باید هرچه سریع‌تر در بنادر تخلیه و برای ارسال به سایر نقاط کشور بارگیری شوند از رو با انجام این اقدامات، اطمینان خاطر را در جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا برای رانندگان ایجاد می‌کنیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.