قاضی پرونده جدید رونالدینیو در پاراگوئه درخواست فوق ستاره سابق دنیای فوتبال را رد کرد.

حبس خانگی رونالدینیو رد شد/ فوق ستاره در زندان ماندنی می‌شودبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از mercopress, رونالدینیو بازیکن سابق باشگاه بارسلونا اسپانیا به همراه برادرش به کشور پاراگوئه سفر کرد، اما به دلیل جعل گذرنامه دستگیر شد.

رونالدینیو  و برادرش برای دور زدن قانون سعی بر جعل گذرنامه داشتند که در هتل دستگیر شدند و قاضی پرونده اعلام کرد باید خلافکار جعل سند را شناسایی کند و از طریق رونالدینیو قصد دارد تا پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

با این حال رونالدینیو باید به دلیل جعل سند که یکی از بزرگترین جرم‌های کشور پاراگوئه محسوب می‌شود، به همراه برادرش که با او شریک جرم محسوب می‌شود، ۶ ماه حبس بکشند و قاضی پرونده به تازگی اعلام کرده است علاوه بر جریمه نقدی این بازیکن باید حبس را در زندان بکشد. چند روز پیش رونالدینیو به قاضی گوستاوو آماریلا درخواست داده بود تا حبس را در خانه بکشد که با مخالفت صد درصدی روبرو شد و عنوان شده رونالدینیو حتی خواسته ۸۰۰ هزار دلار را به عنوان جریمه مالی بپردازد که مورد قبول واقع نشده و تا وقتی باند خلافکار دستگیر نشوند، ستاره سابق دنیای فوتبال در زندان خواهد ماند.

با این حال سرخیو کی روش، وکیل برزیلی رونالدینیو گفته است که به برادران رونالدینیو گذرنامه جعلی پاراگوئه داده شده است تا برای تسهیل در انجام کار‌ها و حضور در کنفرانس خیریه مربوط به کودکان بی بضاعت زودتر شرکت کنند و رونالدینیو مرتکب جرم نشده است، زیرا نمی‌داند گذرنامه‌ای که به او دادند جعلی است.


بیشتر بخوانید: مسی به کمک رونالدینیوی زندانی شتافت


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار