سرور جپاروف بازیکن سابق استقلال در مورد تاخیر پرداخت مطالباتش با باشگاه استقلال وارد معامله شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سرور جپاروف بازیکن خارجی اسبق استقلال، این باشگاه را محکوم کرد و آبی پوشان باید مبلغ ۹۳ هزار دلار به این بازیکن سابقش بپردازد، اما با وجود شرایط موجود و بی پولی استقلال با این بازیکن به توافق رسیدند و تا پایان فروردین ۹۹ از وی فرصت گرفتند، اما در این معامله جپاروف شرط کرده است که دیرکرد پرداخت این مبلغ جریمه دارد و باید از سوی باشگاه استقلال پرداخت شود.


بیشتر بخوانید: استقلال در صدد خرید زمان برای پرداخت بدهی‌ها


جپاروف که این روز‌ها به عنوان سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ازبکستان فعالیت میکند به دنبال کاسبی است و استقلال هم به دلیل بی پولی حتما پای معامله می‌نشیند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۷ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
لطفا پیگیری کنید سربازهای اعزامی بعد از عید معاف بشن تا انشااللاه هم باعث شادی جوانان، خانواده هایشان و مردم شریف ایران شود و هم باعث نزول خیر و برکت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
باید مدیران باشگاه ها وامضا کنندگان قراردادها که این همه پول مملکت ومالیات مردم را مفت دور میرزند محاکمه شوند وقتی بودجه دولتی تامین میکنند و به باشگاههای مثلا حرفه ای بی حساب وکتاب پرداخت میشود این میشود دیوان محاسبات وسازمان بازرسی کجا تشریف دارند فقط بانکها اختلاس نمی کنند قانونگذار باید ورود کند وباشگاها را....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۶ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
بجای پول هدر دادن بابت این فوتبال بی نتیجه ، پول رو صرف رشته های مدال آور و افتخار آفرین کنید که ورزشکاران مجبور به ترک وطن نشوند
Netherlands
ناشناس
۱۸:۳۷ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
بااین پول زوری که خارجی های فوتبال به یغمابرده اندمیشدیه شهرک ساخت.یاهزاران شغل درست کردیاهزینه ازدواج هزاران زوج جوان راپرداخت کردوغیره. کجاست.سازمان بازرسی کل کشور؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۰ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
از بیت المال میدن دیگه امروز ن فردا.از حق مردم دارن تیم داری میکنن من ک اگر زره ای حق داشته باشم در قیامت نمی بخشم حالا هر کی میخواد باعث و بانییش باشه.
Iran (Islamic Republic of)
حقگو
۱۷:۵۱ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
باید فوتبال رو تعطیل کرد چون مدیریتی نیست.حق مردم و بیت المال حیف و میل شود برای چی ....(کیروش-ویلموتس-جپاروف-استرا و.......) هر وقت مدیر خوب پیدا کردین دوباره شروع کنید.جلو ضرر هر وقت بگیرین سوده!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۷:۰۴ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
در این فوتبال رو ببندید افتخار آفرینی که نمیکنن فقط پول مردم رو حرام میکنن
آخرین اخبار