فرماندار اردبیل از تولید روزانه ۱۶ هزار عدد ماسک در سطح شهرستان اردبیل تولید می‌شود.

مسعود امامی یگانه، فرماندار شهرستان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، از افتتاح هفتمین واحد تولیدی ماسک در شهرستان اردبیل خبر داد و گفت: روزانه بیش از ۱۶ هزار عدد ماسک در سطح شهرستان اردبیل تولید می‌شود تا در اختیار مردم شهرستان اردبیل قرار گیرد.

او از آمادگی و همکاری بازاریان اردبیل برای تعطیلی مراکز خبرداد و افزود: برای تامین کالا‌های ضروری در برخی مراکز با رعایت موازین بهداشتی مشکلی وجود ندارد.

فرماندار اردبیل تصریح کرد: چند واحد تولیدی در شهرستان اردبیل به تولید ماسک و مواد ضدعفونی اختصاص یافته و این تولیدات برای تامین نیاز مردم در داروخانه و مراکز پخش توزیع می‌شود.

او افزود: براساس تاکید متخصصان استفاده از ماسک در افراد سالم ضروری نیست و مهمترین راهکار پیشگیری، شستن دست با صابون و فاصله گرفتن از افراد مبتلا به این ویروس است.

فرماندار شهرستان اردبیل تصریح کرد: باتوجه به اینکه درصد مرگ و میری ویروس کرونا کم است مردم نگرانی نداشته باشند و فقط موارد بهداشتی را در منزل و بیرون مبنا قرار دهند.

امامی یگانه اظهار داشت: در مواجهه با ویروس کرونا حداکثر مراقبت را انجام خواهیم داد با این وجود لزومی بر استرس و التهاب دیده نمی‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.