۲۰ گروه جهادی از حوزه های مختلف بسیج شهرستان جهرم در زمان اپیدمی شدن بیماری کرونا مشغول ضد عفونی و گند زدایی نقاط مختلف شهرستان هستند.

 

حضور ۲۰ گروه جهادی در جهرمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبدالله اسماعیلی رئیس شورای بسیج شهرستان جهرم در حاشیه ضد عفونی کردن خودروهای ورودی به شهر جهرم از محور لارستان که گروه جهادی شهید (صادق مرادی) بخش مرکزی و بسیجیان جهادی گردان امام حسین (ع) این شهرستان جهرم انجام گرفت از جهادگران و عوامل حاضر در این برنامه که در محل سه راه خلیج فارس جهرم برگزار شد قدردانی کرد.

او، بیان کرد: در۱۰ روز گذشته که شهرستان جهرم گرفتار اپیدمی کرونا شده  بیش از ۲۰ گروه جهادی از حوزه های مختلف بسیج نقاط مختلف در این شهرستان  را ضد عفونی و گندزدایی می کنند.

اسماعیلی با اشاره به اینکه با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی، شورای تامین، شهرداری و دهیاری ها، گندزدایی و ضدعفونی مکان های عمومی شهر و روستاها  انجام شده است، بیان کرد: این عملیات جهادی تا دفع نهایی خطر بیماری کرونا با نظارت دانشگاه علوم پزشکی جهرم ادامه دارد تا مجموعه این دانشگاه و کادر درمانی که در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا  هستند با فراغ بال بتوانند به درمان بیماران بپردازند.

رئیس شورای بسیج شهرستان جهرم تصریح کرد: در سال های گذشته بیشترین اردوهای جهادی در تعطیلات عید نوروز برگزار می شد، که این اردوها به علت شیوع بیماری کرونا به ایام دیگری موکول شده تا بتوانیم در خدمت ستاد مبارزه با کرونای شهرستان باشیم.

انتهای پیام/ت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.