سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوش از راه اندازی فعالیت‌های مجازی انجمن‌های فرهنگی و هنری این اداره خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا ذاکری سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوش گفت: اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان به منظور جلوگیری از راکد ماندن فعالیت‌های فرهنگی و هنری انجمن‌های وابسته به این اداره از راه اندازی گروه‌های مجازی در این زمینه خبر داد.

او افزود: به منظور حفظ سلامت مردم در مقابل کرونا ویروس سالن‌های این اداره تعطیل شد و انجمن‌ها از هرگونه برنامه‌های فرهنگی و هنری منع گردیده اند و این تعطیلی تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.

ذاکر ادامه داد: از این رو برآن شدیم که به مسئولان انجمن‌های وابسته توصیه نماییم با اعضای خود هماهنگی‌های لازم را به عمل آورند و در صورت موافقت آن‌ها برای استفاده از نکات آموزشی به منظور جلوگیری از راکد ماندن فعالیت‌های فرهنگی و هنری با نظارت کارشناسان فرهنگی و هنری این اداره اقدام به تشکیل گروه‌های مجازی نمایند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوش با بیان اینکه این گروه‌ها به صورت کاملا تفکیک شده زیر نظر مسئولان انجمن‌های مربوطه راه اندازی می‌شوند، تصریح کرد: این شیوه‌ی فعالیت تا زمان لغو دستورالعمل ممنوعیت استفاده از سالن‌های تحت پوشش ادامه دارد و پس از آن فعالیت‌ها طبق روال قبل برگزار می‌شود و طبیعتاً گروه‌های مجازی غیر فعال می‌شوند.

این مقام مسئول گفت: فعالیت‌های گروه‌های نمایشی که فعالیت آن‌ها به خاطر پیشگیری از کرونا ویروس لغو گردیده، به محض لغو دستورالعمل ممنوعیت استفاده از سالن های تحت پوشش با نظارت انجمن هنرهای نمایشی این اداره از سر گرفته می شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.