شاخص بورس اوراق بهادار تهران امروز با رشد ۴۵۶ واحدی به پله ۵۲۰ هزار و ۳۰۳ واحدی رسید.

بورس در ابتدای معاملات سبز پوش شدبه گزارش خبرنگار  بورس، بانک و بیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص بورس اوراق بهادار تهران امروز با رشد ۴۵۶ واحدی به پله ۵۲۰ هزار و ۳۰۳ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات از ۱۰ هزار میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن یک میلیارد سهم طی ۱۷۹ هزار نوبت معاملاتی است.


بیشتر بخوانید: شاخص بورس افت کرد


نماد‌های پر بیننده معاملات امروز فملی، فولاد و بورس با روند صعودی و حکشتی، شبندر، وغدیر و وبملت با روند نزولی همراه بود.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات امروز با ریزش ناچیزی به پله ۶ هزار و ۷۴۳ واحدی رسید. بر این اساس ارزش کل معاملات از ۲ هزار میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۳۳۹ میلیون سهم طی ۱۳۴ هزار نوبت معاملاتی است.
 

بر اساس آمارهای معاملاتی، امروز اکثر شاخص‌های بورس با رشد مواجه شد به طوری که شاخص کل با ۳۶۳ واحد رشد معادل ۰.۰۷ درصد به ۵۲۰ هزار و ۲۱۰ واحد، شاخص قیمت «وزنی -ارزشی» با ۹۷ واحد افزایش معادل ۰.۰۷ درصد به ۱۳۸ هزار و ۶۶۶ واحد، شاخص کل «هم وزن» با ۱۰۴۳ واحد رشد معادل ۰.۵۹ درصد به ۱۷۸ هزار و ۹۷۳ واحد، شاخص قیمت «هم وزن» با ۶۹۴ واحد افزایش، معادل ۰.۵۹ درصد به ۱۱۹ هزار و ۱۰۸ واحد، شاخص آزاد شناور با ۵۳۳۲ واحد کاهش، معادل ۰.۸۱ درصد به ۶۶۴ هزار و ۲۹ واحد، شاخص بازار اول با ۱۵۵۴ واحد افزایش معادل ۰.۴۲ درصد به ۳۶۹ هزار ۸۲۰ واحد و شاخص بازار دوم با (۵۰۱۷) واحد افت معادل (۰.۴۶) درصد، به یک هزار و ۹۵ واحد رسید.

به این ترتیب، در پایان داد و ستدهای روز جاری بورس، در ۸۱۶ میلیون و ۱۰۷ هزار نوبت معاملاتی، ۷ میلیارد و ۱۹۲ میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش ۶۶ هزار و ۷۵۸ میلیارد تومان در بورس معامله شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار