معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: شهروندان با دور دور کردن در سطح شهر و مهمانی رفتن کرونا رو افزایش ندهند.

اوضاع بد تر از آنچه  شما فکر می کنید/ در خانه بمانید و بهداشت را رعایت کنیدمحمد نوری شادکام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: با دور دور کردن در سطح شهر و مهمانی رفتن کرونا رو افزایش ندهید، اوضاع از آنچه شما فکر می کنید بد تر است.

او با اشاره به شیوع بیماری کرونا در استان، افزود: تاکنون شانزده نفر در یزد بر اثر کرونا جان خود را از دست داده اند.

نوری شادکام ادامه داد: مکان‌های عمومی، وسابل نقلیه دسته جمعی و تجمعات در اماکن مختلف جا‌های پرخطری است که حضور در آن‌ها توصیه نمی‌شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با اشاره به افزایش بیماری کرونا در قطپ پزشکی کشور، تاکید کرد: شهروندان یزدی نه مهمانی بروند نه مهمانی بگیرند، مسافرت ها را نیز لغو کنند.

او با ابراز نگرانی به افزایش این ویروس، گفت: اگر این روند افزایش یابد ششصد تخت هم اضافه کنیم بازهم جوابگوی این همه بیمار نخواهیم بود شهروندان در خانه بمانند و نکات بهداشتی را رعایت کنند.

نوری شادکام گفت: جامعه پزشکی استان با تمهیدات صورت گرفته و همکاری مردم و مسئولان و کادر درمانی در تلاش است کرونا ویروس را شکست دهد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۳ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
ولی پرواز تهران به یزد و مشهد به یزد برقرار است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
توراخدا بگید راههای ورودی ییلاقات تفت را ببندند بیشتر جمعیت ساکن سالمند هستند ولیشتر در معرض اسیب