وزیر کشور الجزائر تاکید کرد که برخی از کشورهای خارجی به همراه رژیم صهیونیستی به دنبال از بین بردن ثبات و امنیت در این کشور هستند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رادیو الجزائر، کمال بلجود، وزیر کشور الجزائر روز سه‌شنبه تاکید کرد که برخی از کشورهای عربی، اروپایی و همچنین رژیم صهیونیستی به دنبال اقداماتی هستند که ثبات و امنیت الجزائر را بر هم بزند.

وی در ادامه تاکید کرد: «برخی گروه‌های خارجی از عناصر معروفی که اهداف مشخصی دارند، حمایت می‌کنند. این عناصر تلاش دارند تا کشور را ویران و آن را وارد مشکلات عدیده‌ای کنند».

گفتنی است، مردم الجزائر پس از اعتراضات فراوان نسبت به حکومت «عبد‌العزیز بوتفلیقه» سرانجام وی را مجبور کردند که در انتخابات ریاست جمهوری شرکت نکند، تا فرد دیگری پس از گذشت مدت زمانی طولانی به صدر قدرت در الجزایر برسد.

اکنون نیز پس از برگزاری  انتخابات چهره‌ای بسیار نزدیک به بوتفلیقه به قدرت رسیده که بازهم موجب نارضایتی مردم شده بود. علی‌رغم عدم استقبال مردمی از تبون، وی مدعی شده که قصد دارد تغییرات گسترده‌ای را در الجزائر و در راستای منافع مردمی ایجاد خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار