بخشدار مرکزی خاش گفت: مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا همت و مشارکت عمومی اقشار مختلف مردم را می‌طلبد، زیرا تنها از این طریق می‌توان بر این ویروس غلبه کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، علیرضا شهنوازان بخشدار مرکزی خاش  اظهار داشت: مسوولیت مقابله با ویروس کرونا تنها برعهده نهاد‌های عمومی و خدمات رسان نیست بلکه تمام خانواده‌ها وظیفه دارند به سلامتی خود و اطرافیان اهمیت دهند.

وی بیان کرد: در شرایط حساس و تعطیلی مدارس شاهد هستیم که برخی از خانواده‌ها در طبیعت تجمع‌های کوچک و بزرگ دارند، بنابراین به تمام مردم توصیه می‌شود از سفر‌های غیرضروری و طبیعت‌گردی خودداری کنند.

بخشدار مرکزی خاش ادامه داد: در مناطق مختلف پشتکوه، سنگان، ترشاب، پنج انگشت، ارتفاعات مورپیش، سیاه بند و مناطق کارواندر، دشت آبخوان، آپک سیاهان، شوراپ، شوگه و تلگزی مشاهده می‌شود که چندین خانوار در دل طبیعت حضور دارند و به توصیه‌ها و هشدار‌های بهداشتی توجه نمی‌کنند.

وی گفت: با رویش گیاهان دارویی و خوراکی برای خانواده‌ها منبع درآمد خوبی ایجاد و علاوه‌بر استفاده‌های شخصی نسبت به فروش گیاهان خوراکی مازاد اقدام می‌کنند، اما لازم است که مردم به سلامتی خود بیش از پیش اهمیت دهند.

خاش از توابع سیستان و بلوچستان در ۱۸۵ کیلومتری زاهدان مرکز این استان واقع شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار