باشگاه‌های ورزشی اندیمشک بدون توجه به شیوع کرونا همچنان در حال فعالیت هستند.

یاسین دارسی فعال رسانه اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: پس از ورود و شدت شیوع کرونا در کشور، استان خوزستان و شهرستان بسیاری از اماکن به دستور مقامات مربوطه تعطیل شدند و در روز‌های گذشته ستاد مقابله با کرونا در ورزش طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که تمامی مسابقات، تمرینات و باشگاه‌های ورزشی را تا پایان سال تعطیل خواهند بود.

او افزود: پس از این ابلاغ در سطح شهرستان اندیمشک که قدمی برخی باشگاه‌ها مانند دیگر اماکن تعطیل شدند و، اما برخی مدیران و مسئولان باشگاه‌های ورزشی برخلاف قانون و دستور ابلاغ شده پشت در‌های بسته مشغول به فعالیت هستند.

دارسی بیان داشت: با برخی از این افراد که صحبت کردم کرونا را به شوخی می‌گرفتند! و حال یک سوال آیا کرونایی که به سرعت در حال گسترش است با کسی شوخی دارد.

فعال رسانه اندیمشک تصریح کرد: راهی جز بسته شدن تمامی باشگاه‌ها نیست؛ اما برخی دلیل باز بودن و فعالیت خود را کسب درآمد برای دادن کرایه، اجاره خوانده اند همچنین فعالیت باشگاه‌ها علاوه بر آسیب و خطر جانی برای ورزشکاران، دامن گیر یک شهر می‌شود و قطعا این مسئله دیگر راهی برای پشیمانی و برگشت نخواهد داشت.

او گفت: لازم است مسئولان مربوطه ضمن بازرسی‌های روزانه با باشگاه‌های ورزشی متخلف به صورت جدی برخورد و آن‌ها را پلمپ کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.