با وجود تولید انبوه ماسک در استان ، استاندار اصفهان از نحوه نا مناسب توزیع ماسک در این استان گلایه کرد.

عباس رضایی استاندار اصفهان در حاشیه بازدید از کارگاه تولید ماسک در اصفهان، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،با اشاره به اینکه وضعیت توزیع ماسک در استان اصفهان مناسب نیست و مردم نسبت به نبود ماسک معترض هستند گفت: در جهت رفع این مشکل در مجموعه استانداری به فکر تولید بیشتر ماسک بودیم و، چون شاهد نگرانی به جا و به حق مردم در خصوص کمبود ماسک بودیم تصمیم به حمایت بیشتر از تولید کننده گان این بخش گرفتیم.

او با اشاره به اینکه توزیع ماسک در اختیار سازمان غذا و داری است افزود: تولید ماسک در اصفهان در دو بخش است، یکی تولید ماسک‌های پارچه‌ای و تولید ماسک‌ها سه لایه که باید این تولیدات در اختیار داروخانه‌ها و شرکت‌های پخش قرار گیرد، تلاش میشود با حمایت از تولید داخلی نیاز مردم به ماسک در استان بر طرف شود.

استاندار اصفهان افزود: تولید کنندگانی که قصد تولید ماسک را دارند به شرط اینکه استاندارد‌های سازمان غذا و دارو را رعایت کنند حداکثر ظرف سه روز مجوز‌های لازم برای تولید ماسک از طرف سازمان غذا و دارو صادر می‌شود.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
چرا تعطیل نمیکنید تا در خانه بمانیم تردد کم بشه فقط کارفرما ها به فکر جیب خودشونن در اتاق خودشون حبس هستن با تمام امکانات بهداشتی