ماموران انتظامی ۱۳ قهوه خانه و واحد صنفی متخلف را در شهرستان های نکا و جویبار پلمب کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ حسین زارع فرمانده انتظامی شهرستان نکا، گفت: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در سطح جامعه طرح نظارت بر، سفره خانه‌ها و قهوه خانه‌ها در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی با همکاری ماموران اداره بهداشت از کلیه قهوه خانه‌ها و سفره خانه‌های سنتی این شهرستان بازدید کردند.

سرهنگ زارع از پلمب ۵ سفره خانه سنتی در اجرای دستورالعمل‌های صادرشده، در این شهرستان خبر داد و گفت: متصدیان این واحد‌های صنفی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

پلمب ۸ واحد صنفی در جویبار

سرهنگ غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی شهرستان جویبار، گفت: پس از تشدید طرح‌های نظارت بر واحد‌های صنفی با رویکرد پیشگیری از شیوع کرونا ویروس، ۸ واحد صنفی در جویبار به دلیل بی توجهی و عدم رعایت قوانین صنفی توسط پلیس نظارت بر اماکن و امنیت عمومی شهرستان جویبار پلمپ شدند.

او با بیان تداوم طرح‌های نظارت بر واحد‌های صنفی افزود: متصدیان صنوف به صورت کامل به مقررات ابلاغی در خصوص پپیشگیری ویروس کرونا توجه داشته باشند و شهروندان نیز در صورت مشاهده هرگونه مورد تخلف، موضوع را برای بررسی از طریق شماره تماس ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار