سرهنگ خالقیان گفت: گروه‌های جهادی خادم الشهدا استان سمنان پس از توقف اردو‌های راهیان نور در اقدامی خودجوش به مقابله با شیوع ویروس کرونا پرداخته اند.

سرهنگ پاسدار علی خالقیان معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در حاشیه جلسه قرارگاه پدافند زیستی استان سمنان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، گفت: به علت وجود بیماری کرونا در کشور و با هدف انجام اقدامات پیشگیرانه از ابتلا به این بیماری در حال حاضر اردو‌های راهیان نور استان سمنان به مناطق عملیاتی جنوب کشور لغو شده است.

او اردو‌های راهیان نور را در ارتقای معنویت در سطح جامعه و تداوم راه شهدا بسیار مؤثر دانست و افزود: در همین راستا افرادی که به عنوان خادم الشهدا در مناطق عملیاتی و اردو‌های راهیان نور خدمت می‌کردند در حال حاضر به عنوان افراد بسیجی و گروه‌های جهادی و داوطلب در اقدامی خودجوش با توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی کردن اماکن و محله‌ها به مقابله با شیوع ویروس کرونا پرداخته اند.

سرهنگ خالقیان با بیان اینکه شهدا زنده اند و باید همیشه به آن‌ها توسل کنیم تصریح کرد: تداوم راه شهدا و الگو گیری از مرام و مسلک این بزرگ‌مردان و دلاوران جبهه ایثار و شهادت ضامن امنیت و بقای انقلاب و نظام است.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار