دادستان کل رژیم صهیونیستی درخواست تعویق ۴۵ روزه محاکمه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم را رد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دادستان کل رژیم صهیونیستی درخواست تعویق ۴۵ روزه محاکمه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم را رد کرد. افیخای مندلبلیت مخالفت خود را با این خواسته به دادگاه قدس اعلام کرد و افزود دادگاه بر اساس برنامه، روز هفدهم همین ماه آغاز می‌شود.

مندلبلیت ادامه داد برای از میان برداشتن برخی موانع و تعیین جدولی با موضوع تدابیر لازم برای محاکمه، ضروری است جلساتی برای استماع برگزار شود.

پیش از این هیئت دفاع از بنیامین نتانیاهو با ارائه درخواستی خواستار تعویق جلسه محاکمه شده و علت این درخواست را دلایل فنی اعلام کرده بود.

در همین حال رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند رئیس حزب آبی-سفید با سران فهرست مشترک احزاب عربی صحبت کرده و به آن‌ها گفته می‌خواهد دولتی برای همه شهروندان تشکیل دهد و مانع برگزاری انتخابات کنست برای چهارمین بار شود.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی گفت: بنی گانتز، رئیس حزب آبی-سفید پس از نشست با آویگدور لیبرمن، رئیس حزب اسرائیل خانه ما، گفت‌وگو‌هایی با ایمن عوده، رئیس فهرست مشترک عربی و احمد الطیبی، رئیس فراکسیون این فهرست در پارلمان انجام داده و طرح‌های خود را برای تشکیل دولت و تلاش برای جلوگیری از برگزاری دور چهارم انتخابات ارائه کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۹ ۲۰ اسفند ۱۳۹۸
هیچ کس نباید از قانون فرار کند.
آخرین اخبار