فرمانده انتظامی شهرستان زرند از اتخاذ تمهیدات ویژه با هماهنگی مرکز بهداشت شهرستان به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و خطرات احتمالی برای شهروندان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ محمود خدادادنژاد فرمانده انتظامی شهرستان زرند گفت: در جلسه‌ای که با حضور رئیس مرکز بهداشت شهرستان زرند به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامت شهروندان در ستاد فرماندهی برگزار شد تمهیدات ویژه‌ای را لحاظ کردیم.

فرمانده انتظامی شهرستان زرند افزود : به همین منظور ضمن تشدید اقدامات کنترلی بر اصناف عرضه کننده مواد خوراکی در ۴ نقطه ورودی شهرستان نیز ایستگاه مشترک با حضور کارکنان انتظامی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان ایجاد شد.

سرهنگ خداداد نژاد با بیان اینکه کنترل‌های لازم به منظور جلوگیری از ورود افراد مشکوک به بیماری کرونا به شهرستان انجام می‌گیرد تصریح کرد:در صورت مشاهده موارد مشکوک برابر تصمیمات اتخاذ شده افراد توسط عوامل شبکه بهداشت و درمان شهرستان به قرنطینه منتقل خواهند شد .

فرمانده انتظامی شهرستان زرند با اشاره به اینکه حفظ امنیت و سلامت شهروندان مهمترین اولویت کاری پلیس است از شهروندان خواست به شایعات منتشر شده در فضای مجازی توجه نکنند و اخبار مربوط به این بیماری را فقط از مبادی رسمی کشور دنبال کنند.

انتهای پیام /ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار