مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه ۲۰ اسفندماه ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  سرهنگ سید محمدطاهر موسوی  فرمانده انتظامی شهرستان میبد گفت: ماموران پلیس امنیت شهرستان میبد با اشراف اطلاعاتی مطلع شدند فردی اقدام به فروش مواد محترقه غیرمجاز کرده است.

او بااشاره به اخذ مجوز قضائی و شناسایی واحد صنفی مربوطه، افزود: ماموران در بازرسی انجام شده موفق به کشف ۶ هزار و ۲۰۰ عدد انواع موادمحترقه غیرمجاز شدند.

سرهنگ موسوی ادامه داد: در این رابطه یک متهم دستگیر و پرونده تشکیل و برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قانونی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میبد با بیان اینکه پلیس در مبارزه با قاچاق مواد محترقه با قاطعیت عمل می‌کند، از شهروندان خواست که در صورت مشاهده و اطلاع از هر گونه فعالیت در این خصوص مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند

کشف ۳۱ هزار و ۳۴۰ نخ سیگار قاچاق در ابرکوه

سرهنگ سعید زینلی فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه گفت: ماموران پلیس اطلاعات وامنیت با انجام کار‌های اطلاعاتی از توزیع سیگار قاچاق در یک واحد صنفی در سطح شهرمطلع شدند.

سرهنگ زینلی افزود: طی هماهنگی با مقامات قضایی و در بازرسی انجام شده از واحد صنفی ۳۱ هزار و ۳۴۰ نخ انواع سیگار‌های خارجی قاچاق در مارک‌های مختلف کشف و یک متهم را دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه ادامه داد: سیگار‌های قاچاق کشف شده تحویل اداره دخانیات شد.

او تاکید کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف ۵۱ کیلو حشیش در عملیات پلیس یزد

سرهنگ علی افخمی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد گفت: ماموران پلیس دسته رزمی شهید شاهدی و پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان مهریز با انجام کار اطلاعاتی از تردد خودروی حامل محموله موادافیونی در محور‌های مواصلاتی استان یزد مطلع شدند.

او ضمن اشاره به کنترل محور انار- یزد و شناسایی خودروی سواری موردنظر افزود: ماموران در یک عملیات ضربتی خودرو را متوقف و ۵۱ کیلو گرم حشیش کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد تصریح کرد: در این خصوص یک قاچاقچی که قصد انتقال این محموله از زاهدان به مقصد گلستان را داشت دستگیر و به مقامات قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار