دانشجویان آذربایجان شرقی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا کمک می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ،نظری معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز با دعوت از دانشجویان برای مقابله با کروناگفت: برای این منظور سامانه ثبت‌نام پویش دانشجویی مبارزه با کرونا راه‌اندازی شده است.

نظری افزود: با توجه به درخواست تعداد زیادی از دانشجویان برای کمک داوطلبانه به مردم برای مبارزه با کرونا، فراخوان پویش دانشجویی مقابله با کرونا با مشارکت معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم منتشر شد.

او افزود: پویش دانشجویی مبارزه با کرونا امکان همکاری دانشجویان داوطلب در چهار محور «پیشگیری»، «مقابله»، «تاب آوری» و «مستندسازی» را فراهم می‌کند.

نظری با بیان اینکه این پویش ملی و دانشجویی با نام زندگی دست یاریگر توست با حضور دانشجویان داوطلب و با هدف کمک‌رسانی برای شکست بیماری کرونا شکل گرفته است،افزود: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی http://itmfd.behdasht.gov.ir/page/corona در این پویش ملی دانشجویی ثبت نام کنند.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز از فعالان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها شامل مجموعه‌های دانشجویی، کانون‌های فرهنگی، انجمن‌های علمی، تشکل‌های اسلامی، نشریات دانشجویی، معاونان و مدیران فرهنگی دانشجویی، استادان مشاور فرهنگی و کارشناسان فرهنگی برای پیوستن به به پویش ملی دانشجویی مبارزه با کرونا دعوت کرد.

از ابتدای اسفند ماه امسال تاکنون ۲ هزار و ۸۲۰ نفر با علایم حاد تنفسی به بیمارستان‌های آذربایجان شرقی مراجعه کرده‌اند که از این تعداد یک هزار و ۱۲۸ نفر از این تعداد بستری و از ۷۵۰ نفر نمونه گرفته شده است و متاسفانه ۱۲ نفر هم فوت کرده اند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.