درخواست کاربران برای تجهیز کادر درمان کرونا در استان گیلان

کاربران فضای مجازی با هشتگ #کادر_درمان_را_تجهیز_کنید مشکلات و کمبودهای استان گیلان را در مبارزه با ویروس کرونا از دریچه شبکه‌های اجتماعی انعکاس دادند.

گیلان

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رشت، شهر پرطرفداری که عروس گیلان خوانده می‌شود، حالا در آستانه نوروز بازارچه‌های فصلی‌اش و میدان زیبای شهرداری آن تقریبا خالی از مردم و مسافر است. شرایط بحرانی استان باعث شده جمعی از فعالان فضای مجازی گیلان، با انتشار پست‌هایی در صفحات شخصی‌شان در شبکه‌های اجتماعی، با اشاره به کمبود امکانات بهداشتی و درمانی و همچنین کمبود امکانات محافظتی پرسنل درمانی استان، خواستار تجهیز بیشتر کادر درمانی، رسیدگی بیشتر وزارت بهداشت به این استان و  اعمال محدودیت‌های و شدیدتر در ورودی شهرها و کاهش شیفت کارکنان ادارات  برای استمرار حضور مردم در خانه شوند.
 
کاربران فضای مجازی با داغ کردن هشتگ #به_داد_گیلان_برسید مشکلات و کمبودهای این استان شمالی کشور را که این روزها با بیماری کرونا دست و پنجه نرم می‌کند، از دریچه شبکه‌های اجتماعی انعکاس دادند و خواستار کمک‌رسانی فوری به این استان شدند. در ادامه می‌توانید نمونه‌هایی از پست‌های کاربران با هشتگ #به_داد_گیلان_برسید را مشاهده کنید:
 
گیلان
گیلان
گیلان
گیلان
گیلان
گیلان
گیلان
گیلان
گیلان
گیلان
گیلان
گیلان
گیلان
گیلان
 
 
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هم وطن
۱۳:۵۰ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
خدایا هم وطنانم جز تو پناهی ندارند صدای تضرع مان را بشنو وبرما ترحم فرما........
امن یجیب المضطر اذا دعاه ویکشف السو(نمل_62)