تمام مرخصی‌ها در سطح استان لغو و همه ادارات و دستگاه های خدمات رسان در ایام نوروز آماده باش هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، حسین خوش اقبال در جریان بازدید از مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان سروآباد بر لزوم حفظ سلامت و امنیت جامعه تاکید و حفظ سلامت مردم را خط قرمز دولت خواند و اظهار داشت: به کسانی که امنیت و سلامت جامعه را به خطر می اندازند هشدار جدی می‌دهیم که با آنها قاطعانه برخورد خواهیم کرد و اشد مجازات در انتظار آنها خواهد بود و در این راستا نیروهای امنیتی، انتظامی و دستگاه های نظارتی وضعیت جامعه را رصد می کنند.

او افزود: در جلسه شورای تامین استان کردستان نیز مقرر شد که تمامی مکان هایی که به نوعی آلودگی ایجاد می کنند و برای مردم مشکل ساز هستند برخورد خواهد شد و در این راستا با هیچ کسی تعارفی نداریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان ادامه داد: استاندار کردستان نیز باتوجه به شرایط خاص استان که در اثر ویروس کرونا ایجاد شده تمامی جشن ها و مراسمات در سطح استان را لغو کرده اند و از مردم انتظار داریم که نکات بهداشتی درمانی را رعایت کنند و اولین قدم را خود مردم بردارند.

خوش اقبال یادآور شد: تمام مرخصی‌ها در سطح استان کردستان لغو شده و همه ادارات و دستگاه های ذیربط و ارگان ها در ایام نوروز به صورت آماده باش هستند و مردم این اطمینان را داشته باشند که مسئولان در کنار آنها هستند و آنها را تنها نمی گذارند.

او بیان کرد: تقاضایی که از مردم عزیز استان کردستان داریم این است که به مهمانی و مسافرت نروند و از دوستان، اقوام، فامیل و آشنایان خود بخواهند که در این ایام به استان کردستان برای تفریح و گردش نیایند، به این دلیل که ما مهمانان را دوست داریم و نمی‌خواهیم برای آنها مشکلی ایجاد شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: کم و کاستی‌هایی در سطح استان در بحث بهداشت و درمان وجود دارد که در این راستا استاندار کردستان پیگیری های ویژه ای انجام داده است که بخشی از امکانات و تجهیزات بهداشتی درمانی وارد استان شده است و بخشی دیگر نیز در روزهای آینده وارد استان می شود و در اختیار شهرستان ها قرار می گیرد.

خوش اقبال اظهار داشت: بدون تردید با همدلی و همراهی همه مردم شریف و وظیفه شناس استان کردستان می توانیم کرونا را شکست دهیم و خواهشی که از مردم داریم اخبار و اطلاعات دقیق را فقط از دانشگاه علوم پزشکی و رسانه ملی پیگیری کنند و به سایر اخبارهای منتشر شده در فضای مجازی توجهی نکنند.

او افزود: جلسات شورای تامین در شهرستان مریوان و در شهرستان سروآباد با حضور مسئولان ارشد شهرستان و مجموعه بهداشت و درمان این شهرستان برگزار شد و در این جلسه بر لزوم حفظ سلامت افراد جامعه و برخورد قاطع و جدی با اخلال گران جامعه تاکید شد و شرایط موجود در سطح شهرستان های بررسی و پیگیری شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار