نایب رییس هیات بوکس استان زنجان، گفت:بوکسور زنجانی از کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو بازماند

بوکسور زنجانی از کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو بازماندبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، نایب رییس هیات بوکس استان زنجان، گفت: بوکسور ملی پوش منتخب این استان در رقابت‌های بوکس گزینشی المپیک در قاره آسیا و اقیانوسیه که در شهر امان پایتخت اردن برگزار می‌شود در برابر حریف ازبکستانی، شکست را پذیرفت و از کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو بازماند.

صالحی زنجانی افزود: طوفان شریفی در مرحله یک چهارم نهایی این پیکار‌هامقابل بوکسور ازبکستانی که نایب قهرمان آسیا است، مغلوب شد.

او گفت: این بوکسور در این مسابقات در وزن ۹۱ کیلوگرم بر روی رینگ بوکس رفت که در دیدار نخست خود توانست حریف خود از کشور چین را شکست دهد، اما در برابر سنجر تورسونوف، ازبکستانی مغلوب شد و از دور مسابقات کنار رفت.

رقابت‌های بوکس گزینشی المپیک ۲۰۲۰ توکیو از سه‌شنبه /۱۳ اسفند ماه/ در شهر امان پایتخت اردن با حضور ۱۵۱ بوکسور مرد از ۳۵ کشور آسیایی و قاره اقیانوسیه آغاز شده است.

این پیکار‌ها قرار بود از ۱۴ بهمن ماه سالجاری در شهر ووهان کشور چین برگزار شود که به علت شیوع بیماری کرونا ویروس، برگزار نشد و کشور اردن میزبانی را عهده دار شد.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.