سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا توضیحاتی داد.

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا اظهار کرد: چند روزی است که بیماری کرونا وارد کشور شده و متاسفانه خودمان هم داریم از آن پذیرایی میکنیم.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه خیلی از ما نمی‌دانیم باید در مقابل آن چه رفتاری داشته باشیم، گفت: پرستاران و پزشکان در خط مقدم مبارزه با این بیماری هستند و حتی گاهی فرصت رفتن به منزل را هم ندارند.

وی ادامه داد: تعدادی از نیرو‌های امدادی نظیر همکاران ما در آتش نشانی نیز در سراسر کشور در حال شست و شو، گندزدایی و ضدعفونی کردن معابر هستند.

ملکی بیان کرد: شهروندان می‌توانند کمتر از منازل خود بیرون بیایند و با ماندن در منازل به کنترل این بیماری کمک کنند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با اشاره به بحث تعطیلی مدارس، گفت: در حال حاضر بحث تعطیلات عید نوروز در پیش است و بسیاری از افراد باتوجه به اینکه هنوز تعطیلات شروع نشده چمدان سفر بسته‌اند.

وی با بیان اینکه این بیماری تعارف بردار نیست، افزود: مدارس را تعطیل کرده‌اند که در منازل بنشینیم، تا زنجیره شیوع این بیماری قطع شود همچنین باید بگذاریم زحمات دیگران و این عزم ملی که ایجاد شده است، به نتیجه برسد چراکه اگر همه دست به دست هم دهیم، میتوانیم موفق شویم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار